Με 12 μάρκες υπό τη σκέπη της, το τελευταίο που θα περίμενε κανείς ήταν η δημιουργία μιας ολοκαίνουργιας από την VW. Οι Γερμανοί, ωστόσο, έκαναν ακριβώς αυτό προκειμένου να εξαπολύσουν ένα εμπορικό κύμα επίθεσης στην κινεζική αγορά, μετατρέποντας το Jetta σε αυθύπαρκτο brand. Και όπως αποδεικνύεται, είχαν απόλυτο δίκιο.
Η νεοσύστατη Jetta καταρρίπτει το ένα ρεκόρ μετά το άλλο στην Κίνα, πουλώντας 30.000 νέα αυτοκίνητα σε μόλις 3 μήνες διάθεσης. Αυτή η επίδοση είναι η κορυφαία όλων των εποχών για την απέραντη χώρα, με καμία άλλη εταιρία να μην καταφέρνει να πουλήσει περισσότερα αυτοκίνητα στους πρώτους 3 μήνες δραστηριοποίησης στην εκεί αγορά. Ένα επίτευγμα που γίνεται πιο εντυπωσιακό, όταν βάλουμε στην εξίσωση πως η γκάμα αποτελείται από μόλις 2 μοντέλα: το σεντάν VA3 (το γνωστό μας VW Jetta, δηλαδή) και το compact crossover VS5 (βασισμένο στο SEAT Ateca).
Δείτε ακόμα: «Αθάνατο» VW Jetta με 670.000+ χλμ. για 5.000 ευρώ
Οι πωλήσεις αναμένεται να παρουσιάσουν αύξηση το προσεχές έτος, καθώς θα λανσαριστεί το μεγάλο SUV VS7, που θα βασίζεται στο SEAT Tarraco. Και τα τρία κατασκευάζονται στο εργοστάσιο της Chengdu, κοινοπραξία FAW-VW.
Διαβάστε επίσης: Το μεγάλο πολυτελές κινεζικό κουπέ SUV των 22.000 ευρώ
Να θυμίσουμε πως το VS5, που είναι και αυτό που κερδίζει την εσωτερική κόντρα με το VA3, ξεκινά από τις 89.800 γουάν, ποσό που αντιστοιχεί σε 11.700 ευρώ. Η πλουσιότερη έκδοσή του δε, μένει κάτω από το όριο των 119.800 γουάν (15.635 ευρώ).