To νέο Corolla έχει παρουσιαστεί σε κάθε είδους αμαξώματος: κλασικό χάτσμπακ, ακόμα πιο κλασικό σεντάν, estate, μέχρι και crossover αναμένεται να το δούμε. Αγωνιστικό, ωστόσο, έχει να παρουσιαστεί από εποχής Corolla WRC, στα τέλη της δεκαετίας του 90. Τότε που ο Carlos Sainz έμεινε 300 μέτρα πριν την γραμμή του τερματισμού να κλωτσάει απεγνωσμένος το αυτοκίνητό του, βλέποντας ένα πρωτάθλημα να τον αποχαιρετά.
Δείτε ακόμα: «Πισταδόρικα» Toyota Camry και Avalon TRD με 301 ίππους
Σχεδόν 20 χρόνια μετά, το ιαπωνικό μοντέλο υπόσχεται τίτλους σε μια κατηγορία αγώνων από την οποία απείχε για περισσότερο από 3 δεκαετίες: το Βρετανικό Πρωτάθλημα Τουρισμού, ή αλλιώς BTCC. Bέβαια η Toyota παρέμεινε ενεργή, έστω κι αν δεν υπήρχε εκπροσώπηση σε εργοστασιακό επίπεδο. Στο πρωτάθλημα των ιδιωτικών συμμετοχών, ωστόσο, το Avensis της Speedworks τα κατάφερε περίφημα κερδίζοντας δυο σερί χρονιές το πρωτάθλημα τόσο στους οδηγούς, όσο και τις ομάδες. Ο πρωταθλητής του 2018, Tom Ingram, θα αναλάβει να ανεβάσει το Corolla στο επόμενο επίπεδο, που δεν είναι άλλο από το πρωτάθλημα των εργοστασιακών ομάδων.
Εκεί θα βρει την περσινή πρωταθλήτρια BMW 125i M, μαζί με το Honda Civic Type R και τα Opel (ή Vauxhall όπως τα λένε στην Αγγλία) Astra και Subaru Levorg. Σύμμαχος των Speedworks και Toyota Μεγάλης Βρετανίας θα είναι το 2λιτρο υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 350 ίππων, μαζί με το 6αρι σειριακό κιβώτιο, το μπλοκέ διαφορικό και το εξελιγμένο σε σήραγγα αεροδυναμικό πακέτο.
Διαβάστε επίσης: «Aρρωσταίνουμε» με την ταχύτερη Toyota Supra του κόσμου (+video)
Η πρεμιέρα του BTCC έχει οριστεί για τις 6 Απρίλη στο Brands Hatch, με τους ανθρώπους πίσω από το αγωνιστικό Corolla να θέτουν τον πήχη ψηλά. Συγκεκριμένα, μέχρι το βάθρο και -γιατί όχι- το πρώτο σκαλί αυτού.