Η νέα γενιά του Toyota Auris άφησε άναυδο το κοινό με την ιδιαίτερα δυναμική του σχεδίαση, διατηρώντας μικρή σχέση με το συμβατικό παρελθόν του. Για την ιαπωνική αγορά κρατάει το παραδοσιακό όνομα Corolla, όμως πέρα από αυτό, όλα συμβαδίζουν με την ευρωπαϊκή φιλοσοφία που διέπει το μικρομεσαίο best seller της Toyota.
Συγκεκριμένα ονομάζεται Corolla Sport, θέλοντας να αποστασιοποιηθεί από την πιο κλασική νοοτροπία του σεντάν Corolla. Με δυο λόγια πρόκειται για το ολοκαίνουργιο Auris, αλλά made in Japan. Βασίζεται στην νέα πλατφόρμα παγκόσμιας αρχιτεκτονικής (Toyota New Global Architecture, ή TNGA για συντομία), αποτελώντας το τρίτο «τέκνο» του συγκεκριμένου πατώματος, μετά τα Prius και C-HR.
Δείτε ακόμα: Έρχεται το «καυτό» Toyota Auris
Το συνολικό μήκος έχει αυξηθεί κατά 40 χιλιοστά σε σχέση με το απερχόμενο Auris, τα οποία έχουν πάει στο μεγαλύτερο μεταξόνιο. Αντίστοιχη είναι η αύξηση στο πλάτος (30 χιλιοστά), ενώ το ύψος του ιαπωνικού χάτσμπακ έχει μειωθεί κατά 25 χλστ. Το αποτέλεσμα είναι ένα “ελαφρύτερο” σχήμα και ένα πιο ελκυστικό, χαμηλότερο καπό, το οποίο με τη σειρά του βελτιώνει την ασφάλεια δίνοντας στον οδηγό μια καθαρότερη οπτική προς τα εμπρός.
Στο εσωτερικό, η καμπίνα του αυτοκινήτου είναι καινούρια και ακολουθεί το σχεδιαστικό μοτίβο του C-HR. Υπάρχουν δύο οθόνες: μια 7 ιντσών, που αφορά τον πίνακα οργάνων, και ακόμα μία -8 ιντσών- στο κέντρο της κονσόλας, για το σύστημα πολυμέσων και τον έλεγχο διαφόρων λειτουργιών του αυτοκινήτου. H έκδοση Sport ξεχωρίζει χάρις στα νέα μπάκετ καθίσματα με ενσωματωμένο προσκέφαλο στην πλάτη και σφιχτή πλευρική στήριξη, ενώ προσφέρονται και χρωματικές επιλογές για την καμπίνα, όπως η διχρωμία κόκκινου-μαύρου με τις αντίστοιχες διακοσμητικές φάσες.
Διαβάστε επίσης: Απίθανο, πισωκίνητο Toyota Auris 1.000+ PS (+video)
Στο εξωτερικό τα βλέμματα κεντρίζει το νέο μεταλλικό χρώμα, με την ονομασία Oxide Bronze.
H εμφάνιση, αλλά κυρίως η οδική συμπεριφορά, επωφελούνται από την χρήση ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ – μια ιστορική πρωτιά για την Corolla Sport, η οποία γίνεται η πρώτη Corolla όλων των εποχών με το συγκεκριμένο τεχνολογικό highlight.
Η Toyota βασίζει πολλά στην υπηρεσία T-Connect και στην πλατφόρμα τεχνολογιών Data Communication Module, η οποία θα είναι στάνταρ και θα επιτρέπει στους ιδιοκτήτες να εκτελούν εργασίες όπως το κλείσιμο των παραθύρων του αυτοκινήτου τους από το smartphone και να ζητούν από έναν εικονικό βοηθό οδηγίες για την εύρεση εστιατορίων, βενζινάδικων κλπ.
Στα μηχανικά μέρη, η Toyota εφοδιάζει το Corolla Sport με ένα νέο κιβώτιο CVT (συνεχώς μεταβαλλόμενων σχέσεων), συνοδεία ενός νέου 2.0λιτρου υβριδικού συνόλου απόδοσης 180 ίππων, ενώ δεν λείπει και το σύστημα τετρακίνησης. Την γκάμα συμπληρώνει ο γνώριμος turbo βενζινοκινητήρας των 1,2 λίτρων και 116 ίππων, αλλά και το επίσης γνωστό υβριδικό σύνολο των 1,8 λίτρων και 122 ίππων.