Η Dacia παρουσιάζει στην Έκθεση Αυτοκινήτου Βρυξελλών το νέο της τούρμπο μοτέρ, με δυνατότητα κίνησης τόσο μέσω βενζίνης όσο και LPG.
Δείτε ακόμα: Έρχεται ηλεκτρικό Dacia με 15.000 ευρώ!
O TCe 100 ECO-G ουσιαστικά πρόκειται για τον 1.0 ΤCe των 100 ίππων που γνωρίζουμε από τα Renault Clio και Dacia Duster, με την διαφορά ότι μπορεί να καταναλώσει LPG (Liquefied Petroleum Gas). Πέραν αυτού, μια εξίσου σημαντική διαφορά αφορά την απόδοση – και ιδιαίτερα τον τρόπο που αυτή παράγεται. Ο αμιγώς βενζινοκίνητος 1.0 TCe δίνει 100 ίππους στις 5.000 σ.α.λ. και 160 Nm ροπής στις 2.750 σ.α.λ. Ο ECO-G όχι μόνο ισοφαρίζει το νούμερο της ιπποδύναμης (οι Γάλλοι δεν ανακοινώνουν σε ποιες στροφές), αλλά αποδίδει 10 Nm περισσότερα (170) και μάλιστα χαμηλότερα, στις 2.000 σ.α.λ.!
Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις των δημιουργών του, οι εκπομπές CO2 μειώνονται κατά 10% σε σχέση με τον συμβατικό βενζινοκινητήρα, εξασφαλίζοντας παράλληλα αυτονομία που μπορεί να φτάσει έως τα 1.000 χιλιόμετρα. Η Dacia, δε, είναι η μοναδική αυτοκινητοβιομηχανία που προσφέρει την επιλογή LPG μοτέρ σε όλη την γκάμα (Duster, Sandero, Sandero Stepway, Logan, Logan MCV και Lodgy, με μόνη εξαίρεση το Dokker), με τη μορφή του SCe 100 ECO-G (1.6λτ. ατμόσφαιρα).
Διαβάστε επίσης: Νέο και συλλεκτικό Dacia Duster Black Collector Edition
Στη Γαλλία, Duster 1.0 TCe 100 και 1.0 TCe 100 ECO-G δεν παρουσιάζουν την παραμικρή διαφορά στην τιμή, εκκινώντας αμφότερα από τις 12.490 ευρώ.