Πασχαλινές και γενικότερα ανοιξιάτικες προσφορές από τη Hyundai, ειδικά για το full hybrid Kona και μάλιστα σε όλες τις εκδόσεις του. Άπαντα Kona Hybrid βλέπουν τις τιμές τους να πέφτουν κατά 3.500 ευρώ, πάντα σε συνδυασμό με πλουσιοπάροχο εξοπλισμό, 5ετή εργοστασιακή εγγύηση απεριορίστων χιλιομέτρων και 8 χρόνια ή 160.000 χλμ. για την καλή λειτουργία της μπαταρίας.
Το βασικό Kona HEV 1.6 129 PS 6DCT Premium ξεκινά πλέον από τις 27.490 ευρώ (30.490 ευρώ πριν) και περιλαμβάνει στον εξοπλισμό του τα εξής: οθόνη infotainment 12,3 ιντσών, πλοήγηση, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος εμπρός & πίσω, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρηση λωρίδας, 7 αερόσακους, αυτόματο διζωνικό κλιματισμό, όλες τις ηλεκτρικές ευκολίες, ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών, ηλεκτρικό χειρόφρενο, υποβραχιόνιο εμπρός, πλήρη LED φώτα με αυτόματη λειτουργία, δερμάτινο τιμόνι και έξυπνο κλειδί με αισθητήρα εγγύτητας. Το μεσαίο Distinctive εκκινεί από τις 29.190 ευρώ (32.690 ευρώ πριν) και προσφέρει επιπλέον πλήρως ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, διζωνικό κλιματισμό, ηλεκτρικά αναδιπλούμενους καθρέπτες, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενη στήριξη για τη μέση του οδηγού, εσωτερικός καθρέπτη αυτόματης σκίασης, κάθισμα συνοδηγού ρυθμιζόμενο σε ύψος και 18άρες ζάντες. Το κορυφαίο Kona N Line των 31.190 ευρώ (από 34.690 ευρώ) ξεχωρίζει αμέσως από τους σπορ προφυλακτήρες, τις 18άρες ζάντες ζάντες και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, τον εμπρός διακοσμητικό κεντρικό φωτισμό – Seamless Horizon Lamp, τις διαφορετικές επενδύσεις και τις κόκκινες ραφές σε καθίσματα – τιμόνι.
Το νέο Kona ξεχωρίζει για το φουτουριστικό σχεδιασμό, αλλά και τις μεγάλες διαστάσεις, που το τοποθετούν στο άνω άκρο των B-SUV. Για την ακρίβεια, με μήκος μήκος 4.350 χλστ. (4.385 χλστ. το N Line), ξεπερνά και ορισμένα C-SUV (πλάτος 1.824 χλστ., ύψος 1.580 χλστ. και μεταξόνιο 2.660 χλστ.). Κάτι που το φέρνει πιο κοντά στην πιο πάνω κατηγορία και από πλευράς χώρων, αφού όλοι οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους πολύ αέρα για τα πόδια, το κεφάλι και ωφέλιμο πλάτος. Κορυφαία χωρητικότητα έχει και το πορτμπαγκάζ των 466 λίτρων με επιπλέον πρόσθετο χώρο για μικροαντικείμενα κάτω από το δάπεδο.
Σχεδιαστικά η καμπίνα ακολουθεί πιο μινιμάλ αισθητική προς όφελος της εργονομίας, της λειτουργικότητας και της ευρυχωρίας. Στο ταμπλό κυριαρχούν οι ευθείες γραμμές, οι επίπεδες επιφάνειας και το αιωρούμενο οριζόντιο C-Pad με ενσωματωμένες τις διπλές οθόνες των 12,3 ιντσών για τον πίνακα οργάνων και το infotainment. Ο επιλογέας ταχυτήτων shift-by-wire στην κολόνα του τιμονιού άφησε πρόσθετο χώρο στην κεντρική κονσόλα με τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους. Για την κατασκευή του έχει γίνει χρήση συμπαγών και εξαιρετικά γεροδεμένων πλαστικών, με πολύ προσεγμένες ενώσεις και αντίστοιχου επιπέδου φινίρισμα.
Καρδιά του Kona Hybrid αποτελεί ένα μηχανικό σύνολο συνδυαστικής ισχύος 129 ίππων στις 5.700 σ.α.λ. και 265 Nm ροπής στις 4.000 σ.α.λ.. Αποτελείται από ένα ατμοσφαιρικό 1.600άρη βενζινοκινητήρα 93 ίππων και 134 Nm και ένα ηλεκτροκινητήρα μόνιμου μαγνήτη ισχύος 43,5 PS και 170 Nm. Για την τροφοδοσία του με ρεύμα φροντίζει η αυτοφορτιζόμενη μπαταρία χωρητικότητας 1,32 kWh. Η μετάδοση γίνεται με το αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DCT 6 σχέσεων, εξασφαλίζοντας γρήγορες και ομαλές εναλλαγές ταχυτήτων, αποφυγή ανεπιθύμητων βουητών όπως συμβαίνει με άλλα υβριδικά με CVT και καλές επιδόσεις (0-100 χλμ./ώρα σε 12,0 δλ.). Το κορεατικό crossover διανύει αρκετές αποστάσεις μόνο με την ηλεκτρική ενέργεια σε αστικές συνθήκες κίνησης, γεγονός που αν μη τι άλλο εξοικονομεί βενζίνη.
Η κατανάλωση σε μεικτές συνθήκες βρίσκεται στα 4,5-4,8 λίτρα/100 χλμ. με εκπομπές CO2 103-108 γρ./χλμ. (μηδενικά τέλη κυκλοφορίας). Το ολικά αναβαθμισμένο Hyundai Kona δίνει την αίσθηση μικρομεσαίου SUV και στο δρόμο, όπου γεμίζει τον οδηγό του αμέσως με σιγουριά και εμπιστοσύνη, λόγω και της στιβαρότητας και σταθερότητας που επιδεικνύει ανεξαρτήτως ρυθμού. Σε αυτό συμβάλλουν με τη σειρά τους το δεμένο πλαίσιο, η πολύ καλή ποιότητα κύλισης και οι αναρτήσεις πολλαπλών συνδέσμων στον πίσω άξονα που τοποθετούνται στο Kona Hybrid.