Νέο Nissan Frontier PHEV δείχνει το νέο Navara

Οι Αμερικανοί ανέκαθεν είχανε μια λατρεία για τα pick up, αλλά και γενικότερα για τα μυώδη και επιβλητικά αυτοκίνητα. Τελευταία, όμως, έχουν μπει και οι Κινέζοι πολύ δυνατά στην κατηγορία. Το Nissan Frontier, σαν να λέμε το Navara των Η.Π.Α., (το οποίο συστήθηκε στην αμερικάνικη αγορά το 1997) είναι από τα δημοφιλέστερα στην από εκεί όχθη του Ατλαντικού. Αναμενόμενα, επιβάλλεται να ακολουθεί τις τάσεις της τεχνολογίας και της αυτοκίνησης, αποκτώντας για πρώτη φορά plug-in υβριδική παραλλαγή. Κυριότερα για εμάς, όμως, δείχνει τις σχεδιαστικές κατευθύνσεις που θα ακολουθήσει το επόμενο Navara.

Η Nissan Κίνας μάλιστα δηλώνει πως το Frontier PHEV είναι το πρώτο «πριζάτο» υβριδικό γενικά της Nissan, καθότι τα μοντέλα e-Power τεχνικά λειτουργούν σαν ηλεκτρικά με τον βενζινοκινητήρα σε ρόλο range extender. Σχεδιαστικά δεν θυμίζει σε τίποτα τα μέχρι σήμερα αγροτικά της εταιρίας, φορώντας ένα αμιγώς LED φωτεινό παρουσιαστικό τόσο μπροστά όσο και πίσω, σε μια εικόνα που θυμίζει αρκετά το ηλεκτρικό Ford F-150 Lightning. Το μήκος φτάνει τα 5.520 χλστ., το πλάτος τα 1.960 χλστ., το ύψος τα 1.950 χλστ. και το μεταξόνιο τα 3.300 χλστ., ενώ το βάρος κυμαίνεται μεταξύ 2.500 και 2.540 κιλών.

 

Στο εσωτερικό συναντάμε την κλασική διάταξη καινούργιου κινεζικού αυτοκινήτου, με μια οθόνη αφής 14,6 ιντσών να καταλαμβάνει το κέντρο του ταμπλό και έναν ψηφιακό πίνακα οργάνων 10 ιντσών, το χώρο πίσω από το τιμόνι. Ο εξοπλισμός περιλαμβάνει μέχρι θερμαινόμενα και κλιματιζόμενα καθίσματα, όλες τις λειτουργίες συνδεσιμότητας (και WiFi 5G) και τεχνολογία V2L.

Την κίνηση του Frontier Pro, όπως ονομάζεται το νέο PHEV των Nissan-Dongfeng, αναλαμβάνει ένας συνδυασμός ηλεκτροκινητήρα-βενζινοκινητήρα 1.5 λτ. τούρμπο, που μαζί παράγουν 405 άλογα και 800 Nm ροπής. Η μπαταρία παραμένει αγνώστου χωρητικότητας, ωστόσο ανακοινώνεται πως εξασφαλίζει 135 χλμ. ηλεκτρικής αυτονομίας, με τη συνδυαστική να ξεπερνά τα 600 χλμ. – αμφότερα νούμερα, πάντα στον αισιόδοξο κινεζικό κύκλο CLTC. Η ανάρτηση αποτελείται από διπλά ψαλίδια μπροστά και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω, ενώ υπάρχει και ηλεκτρομηχανικό μπλοκέ διαφορικό στον πίσω άξονα.

Get it on Google Play Download on the App Store