Η BMW δοκιμάζει υπό σκληρές συνθήκες το πρώτο, αμιγώς ηλεκτροκίνητο μεσαίο μοντέλο της i4, το οποίο θα συνδυάζει τα δυναμικά χαρακτηριστικά με σπορ σχεδίαση, την ανώτερη ποιότητα και την ευρυχωρία, την άνεση και τη λειτουργικότητα ενός τετράθυρου Gran Coupé με οδήγηση μηδενικών ρύπων.
Δείτε ακόμη: Υποστροφική η νέα BMW Σειρά 1 στον τάρανδο (+video)
Ο ηλεκτροκινητήρας, τα ηλεκτρονικά ισχύος, η μονάδα φόρτισης και η μπαταρία υψηλής τάσης έχουν δημιουργηθεί εξ αρχής και συνθέτουν μαζί την τεχνολογία BMW eDrive πέμπτης γενιάς. Από το 2020 και μετά, η 5η γενιά της τεχνολογίας BMW eDrive θα λανσαριστεί πρώτα στο BMW iX3 και στη συνέχεια στα BMW iNEXT και BMW i4. Ο ηλεκτροκινητήρας που έχει αναπτυχθεί για το BMW i4 αποδίδει μέγιστη ισχύ περίπου 530 hp, θα επιταχύνει το αυτοκίνητο από 0-100 χλμ./ώρα σε 4,0 δλ., ενώ η τελική του ταχύτητα θα υπερβαίνει τα 200 χλμ./ώρα.
Η 5η γενιά του BMW eDrive περιλαμβάνει επίσης μία νέας σχεδίασης μπαταρία υψηλής τάσης με την τελευταία τεχνολογία κυψελών μπαταριών. Η σχεδίαση της μπαταρίας υψηλής τάσης που αναπτύχθηκε για το BMW i4 χαρακτηρίζεται από μία επίπεδη σχεδίαση και βελτιστοποιημένη ενεργειακή πυκνότητα. Με βάρος περίπου 550 κιλά, έχει ενεργειακό περιεχόμενο περίπου 80 kWh που συνεπάγεται με αυτονομία περίπου 600 χλμ.
Δείτε ακόμη: Η νέα BMW M2 CS «τσικνίζει» λάστιχο (+video)
Το BMW i4 θα κατασκευάζεται από το 2021 στο κύριο εργοστάσιο της εταιρίας στο Μόναχο, όπου μεταξύ των άλλων κατασκευάζεται η BMW Σειρά 3 Sedan με συμβατικό θερμικό κινητήρα και plug-in υβριδικό σύστημα, η BMW Σειρά 3 Touring με συμβατικό σύστημα κίνησης και από το καλοκαίρι του 2020 και με plug-in υβριδική κίνηση, η BMW Σειρά 4 Coupé και η BMW M4 Coupé.
Η μονάδα φόρτισης επόμενης γενιάς επιτρέπει τη φόρτιση της μπαταρίας του BMW i4 κατά 80% σε 35 λεπτά. Αυτό σημαίνει ότι ο χρόνος φόρτισης για αυτονομία 100 χλμ. είναι σχεδόν 6 λεπτά.
Δείτε ακόμη: Ποια 4κίνηση είναι καλύτερη; Audi, BMW ή Jaguar;