Νέα BMW M3 CS Touring για τον απόλυτο πάτερ φαμίλια

Η BMW M3 Touring απολαμβάνει τις υψηλότερες πωλήσεις μεταξύ των M3, οπότε οι Βαυαροί βρήκαν τον καλύτερο τρόπο να την ανταμείψουν. Η κορυφαία εκδοχή CS της G80 αποκτά οικογενειακή παραλλαγή, δημιουργώντας το πιο «σκανδαλιάρικο» station wagon που κυκλοφορεί.

H κορυφαία G81 εμφανίζεται σαν estate μιμητής της σεντάν, ντυμένη εν προκειμένω σε ένα απόλυτα ταιριαστό γαλάζιο χρώμα (παρόμοιο με του Laguna Seca της M3 E46). Τα ανθρακονήματα στην οροφή, το καπό και τα αεροδυναμικά βοηθήματα, οι μαύρες λωρίδες στο καπό που ακολουθούν τα κάθετα «νεφρά», οι ζάντες (19 ιντσών μπροστά, 20 πίσω) και τα κίτρινα LED ημέρας, όλα, μοιάζουν παρμένα από τη M4 CSL. Το ίδιο ισχύει για μείωση του βάρους, η οποία μπορεί μεν να μην είναι στα επίπεδα της CSL, αλλά φέρνει τη CS σημαντικά χαμηλότερα από την Competition.

Τα ανθρακονημάτινα μπάκετ στο εσωτερικό συνεισφέρουν σε αυτή την κατεύθυνση, όπου γενικότερα τα ανθρακονήματα και η alcantara καλύπτουν τα πάντα. Το νέο τιμόνι και ο συνδυασμός μαύρου-κόκκινου στις επενδύσεις διαφοροποιούν πλήρως την καμπίνα της CS, αλλά δεν υπάρχει αμφιβολία πως ο απόλυτος πρωταγωνιστής είναι το δίδυμο της Recaro για οδηγό-συνοδηγό. H παρουσία ανθρακονημάτων σε αυτά, όπως και σε καπό, οροφή, καλύμματα καθρεπτών, αεροδυναμικά βοηθήματα (splitter, διαχύτη, spoiler, ποδιές) και πολλαπλή εισαγωγής, μαζί με τη νέα εξάτμιση τιτανίου, μειώνουν το βάρος κατά 15 κιλά και διαμορφώνουν τη ζυγαριά για τη CS στα 1.850 κιλά – σχεδόν 100 κιλά πάνω από την τετράθυρη M3 CS (1.776 κιλά). Παρόλα αυτά, οι επιδόσεις δεν ζηλεύουν σε πολλά τη σεντάν.

Ο 3.0λιτρος εν σειρά εξακύλινδρος twinturbo (που είναι κοινός με τη M4 CSL) εξοπλίζεται με αναθεωρημένο λογισμικό, το οποίο σε συνδυασμό με τη νέα εξάτμιση/πολλαπλή εισαγωγής αυξάνει την απόδοση κατά 40 ίππους. Η M3 CS Touring διαθέτει 550 ίππους και 649 Nm -όσα και η M4 CSL- αλλά λόγω τετρακίνησης, δεν μένει μακριά στο 0-100 χλμ./ώρα από εκείνη, ούτε από τη σεντάν M3 CS. Ενώ η M4 CSL θέλει 3,6 δλ. και η M3 CS καλύπτει το «100άρι» σε μόλις 3,2 δλ., η M3 CS Touring μπαίνει ανάμεσά τους με 3,5 δλ.! Η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά λίγο χαμηλότερα (300 αντί 303 και 307 χλμ./ώρα) και λογικά η κορυφαία M4 θα είναι ταχύτερη σε πίστα, αλλά σε κόντρες η M3 CS Touring διατηρεί ένα μικρό πλεονέκτημα.

Η τιμή της M3 CS Touring στη Γερμανία τοποθετείται στις 152.900 ευρώ, ακριβότερα κατά 6.900 ευρώ από τη M5 Touring στην εκεί αγορά.

Get it on Google Play Download on the App Store