Πρέπει να ανήκεις σε μια πολύ ιδιαίτερη και απαιτητική κατηγορία οδηγών, για να μην σου αρκεί η εργοστασιακή BMW M4. Σε αυτό το αγοραστικό κοινό ποντάρει η G-Power, βελτιώνοντάς την έως τα 720 άλογα.
Ο φημισμένος Γερμανός βελτιωτής παρουσίασε την τελευταία του πρόταση για το μηχανοστάσιο της G81, σε τρεις διαφορετικές εκτελέσεις. Η G4M Bi-Turbo αποδίδει πλέον 720 ίππους και 850 Nm στην κορυφαία της μορφή, εκμεταλλευόμενη τον νέο εγκέφαλο και την αναβαθμισμένη εξάτμιση στον 3.0λιτρο twinturbo εξακύλινδρο εν σειρά κινητήρα. Ο S58 αποκτά 210 άλογα και 200 Nm παραπάνω σε σχέση με την εργοστασιακή M4 Competition, ωστόσο υπάρχουν και δυο επιλογές για όσους δεν θέλουν τόση δύναμη. Η πρώτη σταματά στους 670 ίππους, ενώ η δεύτερη -και βασική- περιορίζεται στα 620 άλογα, χάρις στη διαφορετική χαρτογράφηση του μοτέρ.
Από εκεί και πέρα, η G-Power προσφέρει μια ευρύτατη γκάμα εξατομίκευσης της εμφάνισης, όπως φαίνεται και από τις φωτογραφίες. Το χαμήλωμα της ανάρτησης ποικίλει, όπως και η έκταση των αεροδυναμικών βοηθημάτων στο αμάξωμα, που φυσικά κατασκευάζονται από ανθρακονήματα. Για όσους δεν αρέσκονται στη διακριτικότητα, προσφέρεται μέχρι σταθερή αεροτομή και μια φανταχτερή χρυσαφί βαφή για τις ζάντες, οι οποίες με τη σειρά τους χωρίζονται σε δυο σχέδια. Αυτές που βλέπουμε, είναι το μοντέλο Hurricane RR. Στις φωτογραφίες δεν εμφανίζονται, αλλά διατίθεται και οι πολυάκτινες Hurricane RS σε μαύρο, ασημί ή πορτοκαλί τελείωμα. Όλες, τέλος, περιβάλλονται από ελαστικά 285/30/R20 εμπρός και 295/25/R21 πίσω.
Επιδόσεις δεν ανακοινώνονται, αλλά δεν υπάρχει περίπτωση να μην βελτιώνονται τα 3,5 δλ. της εργοστασιακής M4 για το 0-100 χλμ./ώρα. Πιθανότατα η Bi-Turbo των 720 ίππων να πέφτει για τα καλά κάτω από τα 3,0 δλ., ενώ δεν αποκλείεται το ίδιο να κάνει και εκείνη των 670 ίππων (ίσως και η 620άρα). Εξίσου πιθανόν (σίγουρο, για την ακρίβεια) να καταργείται ο ηλεκτρονικός περιοριστής των 250 χλμ./ώρα της και να μιλάμε πλέον για 300άρες και βάλε.