Πιο επιβλητική από ποτέ εμφανίζεται η φρεσκαρισμένη εκδοχή της ναυαρχίδας της BMW, με τις επιρροές από την Χ7 να είναι κάτι παραπάνω από εμφανείς.
Ειδοποιός διαφορά σε σχέση με το μοντέλο προ facelift δεν είναι άλλη από τις τεράστιες εισαγωγές αέρα, παρμένες κατευθείαν από το μεγάλο SUV της βαυαρικής γκάμας. Οι σχεδιαστές της BMW είχαν προειδοποιήσει πως η χαρακτηριστική μάσκα θα συνεχίσει να μεγαλώνει, με την ανανεωμένη 7αρα να αποτελεί την πραγματοποίηση των «απειλών» τους. Πλέον τα διαχρονικά «νεφρά» παραπέμπουν περισσότερο σε…δίφυλλη πόρτα, καταλαμβάνοντας το μεγαλύτερο τμήμα του εμπρός μέρους. Η διαμόρφωση των προβολέων είναι επίσης νέα (προαιρετικά με τεχνολογία laser), πιο λεπτά και περισσότερο σφηνοειδή, δίνοντας έναν δυναμικό τόνο και δημιουργώντας αντίθεση με την πελώρια μάσκα. To προφίλ είναι πρακτικά απαράλλακτο, ενώ πίσω ξεχωρίζει η λωρίδα που ενώνει τα φωτιστικά σώματα (και θυμίζει αρκετά την αντίστοιχη του νέου Audi A8).
Δείτε ακόμα: Aνανέωση για την γκάμα της BMW
Κάτω από το αμάξωμα υπάρχει αρκετά περισσότερη «δράση», με τους μηχανικούς της BMW να αναθεωρούν το λογισμικό της αερανάρτησης και να προσθέτουν στρώματα μόνωσης προκειμένου να δημιουργήσουν το πιο ήσυχο εσωτερικό στην κατηγορία. Η ανάρτηση λειτουργεί σε συνεργασία με ένα ραντάρ, το οποίο σκανάρει τον δρόμο μπροστά από το αυτοκίνητο και το προετοιμάζει αναλόγως της επιφάνειας που το περιμένει. Έτσι σασί και ανάρτηση προλαβαίνουν, αντί να καταστέλλουν τις ανωμαλίες του οδοστρώματος.
Επειδή, όμως, πρόκειται για BMW οι επιδόσεις και η δύναμη δεν θα μπορούσαν να λείπουν. Oι 730d και 740d παίρνουν κίνηση από τον διτούρμπινο straight six πετρελαιοκινητήρα, με την απόδοση να βρίσκεται στους 265 και 320 ίππους αντίστοιχα. Με την προσθήκη ακόμα δύο τούρμπο έχουμε την κορυφαία ντίζελ Μ750d, η οποία αποδίδει 400 ίππους και 760 Nm ροπής. Tα πρώτα 100 χλμ./ώρα έρχονται σε μόλις 4,6 δλ., τιμή εντυπωσιακή για αυτοκίνητο 2 τόνων. Ακόμα πιο εντυπωσιακή είναι η μέση τιμή της κατανάλωσης, που κυμαίνεται στα 6,2-6,4 λίτρα/100 χλμ.
Στη βενζινοκίνητη πλευρά διατηρείται ο twinturbo 3λιτρος εν σειρά 6κύλινδρος των 326 ίππων για την 740i, ωστόσο η 750 ανεβαίνει στα 522 άλογα (από 450) αποκτώντας τον twinturbo V8 των 4.4 λίτρων της νέας Μ850i xDrive και την αντίστοιχη έκδοση (Μ750Li). Η κορυφαία M760Li διαθέτει τον επίσης διτούρμπινο V12 των 6.6 λίτρων, με την απόδοση να φτάνει τα 600 άλογα και την ροπή τα 800 Nm. Το 0-100 χλμ./ώρα απαιτεί μόλις 3,9 δλ. και η τελική μπορεί να ξεπεράσει με χαρακτηριστική άνεση τα 310 χλμ./ώρα, πάντα σε περίπτωση που αφαιρεθεί ο παραδοσιακός κόφτης των 250 χλμ./ώρα.
Διαβάστε επίσης: Βελτιωμένη BMW 750d με 0-100 χλμ./ώρα σε 4,3 δλ.!
Όλες οι εκδόσεις συνδυάζονται με 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο της ZF, ενώ η τετρακίνηση xDrive και το μακρύ μεταξόνιο διατίθενται στις περισσότερες 7αρες.
Ιδιαίτερης μνείας χρήζει η υβριδική 745e, η οποία φέρει το σύνολο της Χ5 xDrive45e που αποτελείται από έναν 3.0 λτ. υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα 258 ίππων και έναν ηλεκτροκινητήρα 110 ίππων. Η συνδυαστική ισχύς αγγίζει τα 400 άλογα ενώ η ροπή φτάνει στα 600 Nm. Όλα αυτά με κατανάλωση στην περιοχή των 3 λτ./100 χλμ!