Η γερμανική εταιρεία φρεσκάρει στα σημεία τα σπορ και πολυτελή μοντέλα της, προσθέτοντάς τους παράλληλα περισσότερες ψηφιακές λειτουργίες.
Τα ανανεωμένα Audi RS 5 Coupe & RS 5 Sportback θα διαθέτουν πλατύτερη κι ελαφρώς πιο επίπεδη Singleframe μάσκα, ακολουθώντας έτσι τα αισθητικά πρότυπα που συναντήσαμε στα RS 6 και RS 7, ενώ οι οπές αερισμού στο καπό θυμίζουν το κλασικό Audi Sport quattro του 1984.
Δείτε ακόμα: Audi Q7 TFSI e quattro 456 PS με κατανάλωση 2,8 λτ.
Οι θόλοι των τροχών, έχουν «πρηστεί» ελαφρώς κατά 40 χιλιοστά, προσθέτοντας επιπλέον πόντους αγριάδας στο σπορ μοντέλο, ενώ οι έξτρα προβολείς LED matrix διαθέτουν σκουρόχρωμο περίγραμμα, συγκριτικά με το «απλό» Α5. Περιποιημένο είναι όμως και το οπίσθιο μέρος, όπου ξεχωρίζει ο νέος διαχύτης, ο οποίος περικλείει τις δύο μεγάλες απολήξεις του συστήματος εξαγωγής, οι οποίες έχουν επανασχεδιαστεί. Νέο σχεδιασμό έχουν και τα πλαϊνά μαρσπιέ, τα οποία οι υποψήφιοι αγοραστές μπορούν να τα παραγγείλουν σε μαύρο γυαλιστερό, μαύρο ματ ή ανθρακί απόχρωση. Επίσης, η γκάμα των RS 5 Coupe και RS 5 Sportback εμπλουτίζεται με τους χρωματισμούς Turbo Blue και Tango Red, την ώρα που η οροφή του πρώτου είναι κατασκευασμένη από ανθρακονήματα μειώνοντας έτσι το συνολικό βάρος κατά 4 κιλά. Αλλαγές όμως συντελέστηκαν και στην καμπίνα, όπου η μεγαλύτερη εντοπίζεται στην ψηφιακή οθόνη αφής των 10,1 ιντσών.
Διαβάστε επίσης: Με μεγαλύτερη αυτονομία το Audi e-tron
Η μεγάλη οθόνη είναι ελαφρώς κεκλιμένη προς τον οδηγό, ενισχύοντας έτσι τον οδηγοκεντρικό χαρακτήρα του μοντέλου, ενώ αν υπάρχει το σύστημα πλοήγησης MMI navigation plus, μια συγκεκριμένη οθόνη RS παρέχει στον οδηγό πληροφορίες σχετικά με τη θερμοκρασία οδήγησης, τη διαμήκη και πλευρική επιτάχυνση, το σπορ διαφορικό quattro, καθώς την πίεση και θερμοκρασία των ελαστικών. Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει και το Audi virtual cockpit plus, με οθόνη 12,3 ιντσών, με τον οδηγό να μπορεί να επιλέξει μεταξύ πολλαπλών οθονών πληροφόρησης. Σε ότι αφορά τα μηχανικά μέρη τώρα, δεν υπάρχουν αλλαγές, όπου η καρδιά του θηρίου εξακολουθεί να είναι ο γνωστός twin-turbo V6 κινητήρας, χωρητικότητας 2,9 λίτρων με ισχύ 450 ίππων και 600 Nm ροπής. Η δύναμη περνάει και στους τέσσερις τροχούς μέσω του αυτόματου κιβωτίου 8 σχέσεων tiptronic. Η διαδικασία του 0-100 χλμ./ώρα ολοκληρώνεται σε 3,9 δλ. με την τελική να αγγίζει τα 280 χλμ./ώρα. Προαιρετικά, τα RS 5 Coupe και RS 5 Sportback μπορούν να εφοδιαστούν με την ρυθμιζόμενη ανάρτηση Dynamic Ride Control και τροχούς 20 ιντσών.
Τα ανανεωμένα Audi RS 5 Coupé και RS 5 Sportback αναμένονται στη χώρα μας εντός του 2020.