Νέο Renault Captur LPG με έκπτωση και all inclusive

Το μικρό SUV της Renault, το ανανεωμένο Captur διατίθεται με εκπτώσεις και σε τιμές all inclusive, δηλαδή με το κλειδί στο χέρι χωρίς πρόσθετες χρεώσεις σε πολλά βασικά αρχικά έξοδα. Αυτά περιλαμβάνουν τα τέλη κυκλοφορίας (όπου υπάρχουν), τα έξοδα έκδοσης πινακίδων, τα έξοδα μεταφορικών και προετοιμασίας αυτοκίνητου και την αξία του χρώματος. Κοινώς, το συνολικό όφελος για τον πελάτη αυξάνεται σημαντικά.

Μεταξύ των διαφόρων εκδόσεων που προσφέρεται το νέο Renault Captur, αυτή που συγκεντρώνει μεγαλύτερο αγοραστικό ενδιαφέρον είναι η 1.0 ECO-G 100 με το μοτέρ διπλού καυσίμου (βενζίνης/LPG). Οι δύο βασικοί λόγοι είναι ότι πωλείται σε προσιτή τιμή και ότι εξασφαλίζει μεγάλη οικονομία σε κόστος καυσίμου. Η τιμή εκκίνησης είναι 22.950 ευρώ στην αρχική έκδοση evolution με τον εξής εξοπλισμό: οθόνη πολυμέσων 10,4 ιντσών, ψηφιακό πίνακα οργάνων 7 ιντσών, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κλιματισμό, συρόμενο πίσω κάθισμα, 6 αερόσακους, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, αναγνώριση πινακίδων οδικής κυκλοφορίας και αισθητήρες φώτων.

Σχετικά με τον 1.0 λτ. 3κύλινδρο turbo κινητήρα των 100 ίππων και 170 Nm ροπής (με την επιλογή του LPG) επαρκεί για το Captur των 1.279 κιλών. Σημαντική είναι η συμβολή του σχετικά κοντής κλιμάκωσης κιβωτίου των 6 ταχυτήτων και της ροπής που αποδίδεται από τις 2.000 σ.α.λ. Έτσι ο οδηγός δε νιώθει ότι του λείπει δύναμη σε καθημερινές συνθήκες και στο ταξίδι σε νορμάλ ταχύτητες αυτοκινητόδρομου. Με τη βενζίνη η ισχύς μειώνεται στα 90 άλογα και τα 160 Nm, με αποτέλεσμα να χάνει σε επιδόσεις και σε απόκριση στο γκάζι. Η Renault ανακοινώνει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 13,0 δλ. με το LPG και 14,3 δλ. με τη βενζίνη, με τελική ταχύτητα 173 και 168 χλμ./ώρα αντίστοιχα. Όσον αφορά την κατανάλωση, η μεικτή LPG δοκιμής βρέθηκε σα 8,5 λτ./100 χλμ., που σημαίνει ότι με μέση πανελλαδική τιμή υγραερίου στα 0,978 ευρώ/λτ., τα 100 χλμ. στοιχίζουν λίγο πιο πάνω από 8 ευρώ. Με την επιλογή της βενζίνης καίει 6,5 λτ./100 χλμ., όμως με τιμή 95άρας αμόλυβδης στα 1,838 ευρώ/λτ. το κόστος ανεβαίνει στα 12 ευρώ. Παράλληλα οι δύο δεξαμενές των 40 λτ. για το LPG και των 48 λτ. για τη βενζίνη εξασφαλίζουν μεγάλη συνολική αυτονομία.

Πέρα από πολύ οικονομικό με τη χρήση του υγραερίου, το Captur είναι και ξεκούραστο στην οδήγηση, ενώ ταυτόχρονα εμπνέει ασφάλεια και σιγουριά σε όποια διαδρομή και να βρεθεί. Τις ανέσεις που απολαμβάνουν οι φιλοξενούμενοι του γαλλικού κόμπακτ SUV των 4.239 χλστ. μήκους ενισχύει και η ευρυχωρία στο εσωτερικό του. Στο πίσω κάθισμα οι επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους άφθονο χώρο για το κεφάλι και τα πόδια, ακόμα και αν πρόκειται για πιο ψηλούς. Εξαιρετικά πρακτικό είναι το πίσω διαιρούμενο κάθισμα που σύρεται έως 16 εκατοστά και μεγαλώνει το πορτ μπαγκάζ από τα 422 λίτρα στα 536 λίτρα με πολύ απλές κινήσεις. Μαζί με την με την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής, τονίζεται η αίσθηση μεγαλύτερου και ακριβότερου SUV που δίνει το Captur.

Get it on Google Play Download on the App Store