Το κορυφαίο μικρό σπορ αυτοκίνητο της Ford, το νέο Fiesta ST είναι πανίσχυρο και πολύ γρήγορο από το εργοστάσιο και χωρίς καμία μετατροπή. Ο 3κύλινδρος 1.5 λτ. EcoBoost κινητήρας αποδίδει 200 ίππους και 290 Nm ροπής, προσφέροντας επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε 6,5 δλ. και τελική ταχύτητα 232 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμη: Είναι ταχύτερο το Ford Fiesta ST από το Escort Cosworth; (+video)
Για όσους πάλι θέλουν περισσότερη δύναμη, ο γνωστός βελτιωτής των Ford, η Mountune δίνει την λύση. Πριν από σχεδόν ένα χρόνο, είχε παρουσιάσει την εφαρμογή mTune SMARTflash, μέσω της οποίας αύξανε την απόδοσή του κατά 25 ίππους και 55 Nm, φτάνοντας αισίως στα 225 άλογα και τα 340 Νm. Ο κάτοχος του Fiesta ST μπορεί να κατεβάσει από το κινητό του την εφαρμογή, να την συνδέσει με καλώδιο USB στο αυτοκίνητο και να κάνει τις ρυθμίσεις που θέλει. Με το πρόγραμμα m225 το Fiesta ST επιταχύνει στο 0-100 χλμ./ώρα σε λιγότερο από 6 δλ. ενώ στο 50-100 χλμ./ώρα κερδίζει 1 δλ.
Δείτε ακόμη: Οδηγούμε το νέο Ford Puma 1.0 λτ. EcoBoost Hybrid
Τώρα με το πρόγραμμα m235, η δύναμη του κινητήρα ανεβαίνει στους 235 ίππους και στα 350 Nm ροπής. Επιπλέον, το launch control έχει πιο γρήγορη απόκριση και ο ήχος από την εξάτμιση είναι πιο σπορ στα προγράμματα Sport/Track. Πρόσθετα τοποθετείται και νέο κιτ εισαγωγής του αέρα, ενώ το συνολικό κόστος της μετατροπής φτάνει τις 575 λίρες Αγγλίας (690 ευρώ).
Δείτε ακόμη: Τι γνωρίζουμε για το επόμενο Ford Focus RS