Ξεκίνησε με άθραυστα τζάμια που τελικά σπάγανε, συνέχισε με αλλεπάλληλες καθυστερήσεις, όμως πλέον το Cybertruck είναι έτοιμο για τους δρόμους, αλλά και πέρα από αυτούς. Η Tesla ήδη κατασκεύασε το πρώτο αυτοκίνητο, συνεχίζοντας παράλληλα τις δοκιμές εξέλιξης ώστε να αντιμετωπιστούν τυχόν προβλήματα νεότητας (που είναι δεδομένα, ειδικά για Tesla) εν τη γενέσει τους.
Οι Αμερικανοί έφτασαν μέχρι τη Νέα Ζηλανδία προκειμένου να δοκιμάσουν το πολυαναμενόμενο pickup τους, τόσο στο θέμα του ψύχους όσο και της αντιμετώπισης offroad καταστάσεων. Οι μηχανικοί της Tesla έδωσαν ιδιαίτερη βάση στο καλιμπράρισμα του ESP και των υπόλοιπων συστημάτων, για τη βελτιστοποίηση της δυνατότητας ρυμούλκησης. Εξίσου ενδελεχείς είναι με τη ρύθμιση της μπαταρίας, ιδιαίτερα της αντλίας θερμότητας, που την καθιστά το ίδιο αποδοτική στις πολύ χαμηλές θερμοκρασίες με όταν έχει καλό καιρό. Ως γνωστό, τα ηλεκτρικά πάσχουν από απώλεια απόδοσης σε χαμηλές θερμοκρασίες και ραγδαία πτώση της αυτονομίας, κάτι που σε ένα αυτοκίνητο σαν το Cybertruck, το οποίο μπορεί να φτάσει μακριά από πολιτισμό και σημεία φόρτισης, είναι ό,τι χειρότερο δύναται να συμβεί.
Το τεράστιο (μήκος 5.885 χλστ., πλάτος 2.027 χλστ., ύψος 1.905 χλστ., μεταξόνιο 3.000 χλστ.) Tesla θα είναι διαθέσιμο με έναν, δύο ή τρεις ηλεκτροκινητήρες. Όλες οι εκδόσεις θα είναι τετρακίνητες, πλην αυτής με τον έναν ηλεκτροκινητήρα όπου η κίνηση θα μεταδίδεται στον πίσω άξονα. Η επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα έρχεται σε 4,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα τερματίζει στα 190 χλμ./ώρα. Για όποιον επιζητά το κάτι παραπάνω, προτεινόμενη είναι η έκδοση με τα 3 μοτέρ που καταφέρνει το 0-100 χλμ./ώρα σε 2,9 δευτερόλεπτα και τελική 210 χλμ./ώρα. Την ίδια στιγμή η Αμερικάνικη εταιρεία υπόσχεται αυξημένη αυτονομία, της τάξης των 800 χιλιομέτρων και μεγάλες δυνατότητες ρυμούλκησης, αγγίζοντας τους 6,35 τόνους. Η μπαταρία χωρητικότητας 200 kWh θα είναι σε θέση να φορτίσει σε 45 λεπτά, αρκεί να υπάρχει ταχυφορτιστής DC.