Από τα πιο εντυπωσιακά νέα μοντέλα παραγωγής που κάνουν πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου του Ντιτρόιτ είναι το νέο σπορ κουπέ Lexus LC 500 με την πολύ δυναμική σχεδίαση και τις υψηλές επιδόσεις.
Το μήκους 4.760 χλστ., πλάτους 1.920 χλστ., ύψους 1.345 χλστ. και με μεταξόνιο 2.870 χλστ. αμάξωμα του ιαπωνικού κουπέ, διακρίνεται για το σφηνοειδές του προφίλ, το μυώδες εμπρός άκρο με τα αιχμηρά φωτιστικά σώματα, την τεράστια τρισδιάστατη μάσκα, το χυτό πίσω τμήμα με τα φώτα τύπου μπούμερανγκ και τους αεραγωγούς στα πίσω φτερά. Το όλο σύνολο συμπληρώνουν οι 20 ιντσών ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 245/45 εμπρός και 275/40 πίσω ή οι προαιρετικές 21 ιντσών ζάντες.
Σπορτίφ, πολυτελές και εφοδιασμένο με σύγχρονης τεχνολογίας συστήματα είναι και το 2+2 θέσεων εσωτερικό του LC 500. Στον εξοπλισμό του περιλαμβάνονται επιγραμματικά -μεταξύ άλλων- το All-speed Dynamic Radar Cruise Control (All-speed DRCC), το Pre-Collision System (PCS), το Lane Keep Assist (LKA) και το Automatic High Beam (AHB).
Την κίνηση των πίσω τροχών αναλαμβάνει ένα υψηλών στροφών ατμοσφαιρικό V8 5.0 λτ. μηχανικό σύνολο απόδοσης 467 ίππων στις 7.100 σ.α.λ. και 527 Nm ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Το αλουμινένιο μοτέρ συνδυάζεται με αυτόματο κιβώτιο 10 ταχυτήτων πυκνής διάταξης, προσφέροντας επιτάχυνση στα 0-100 χλμ./ώρα σε περίπου 4,5 δευτερόλεπτα.
Το LC 500 είναι το πρώτο μοντέλο της Lexus το οποίο βασίζεται σε μια ολοκαίνουργια παγκόσμια πισωκίνητη πλατφόρμα. Για την κατασκευή της έχει γίνει ευρεία χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής που συνδυάζει την αυξημένη ακαμψία με το χαμηλό βάρος. Παράλληλα με την σωστά μελετημένη δομή των διαφόρων μηχανικών μερών, έχει επιτευχθεί σχεδόν ιδανικό ζύγισμα μεταξύ των δύο αξόνων στο 52/48. Για την περαιτέρω μείωση του συνολικού βάρους του αμαξώματος έχει γίνει χρήση ανθρακονήματος στην οροφή και στις πόρτες, μαζί με αλουμίνιο και συνθετικά υλικά. Από αλουμίνιο είναι κατασκευασμένα και τμήματα της ανεξάρτητης σε όλους τους τροχούς ανάρτησης.
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο: