Στην ανελέητη μάχη των πωλήσεων μεταξύ και των πολυτελών αυτοκινητοβιομηχανιών, η BMW διατήρησε τον τίτλο της πιο δημοφιλούς premium μάρκας παγκοσμίως και για το 2015, ολοκληρώνοντας την περσινή χρονιά μπροστά από τις Mercedes και Audi, με νέο ρεκόρ πωλήσεων 1.905.234 αυτοκινήτων.
Το νούμερο των πωλήσεων της BMW για το 2015 ήταν αυξημένο κατά 5,2% σε σχέση με αυτό του 2014, ως αποτέλεσμα κυρίως της αυξημένης ζήτησης για τα SUV της εταιρείας. Πλέον, με αυτή της την επίδοση, η BMW διατηρεί την πρώτη θέση στις πωλήσεις των πολυτελών εταιρειών και για το 2015, αφού η Mercedes έκλεισε την περσινή χρονιά με 1,87 εκατομμύρια αυτοκίνητα και κατετάγη δεύτερη, ενώ τρίτη ήταν η Audi με 1,8 εκατομμύρια αυτοκίνητα.
Συνολικά, οι πωλήσεις του BMW Group (BMW, MINI, Rolls-Royce) το 2015 έφθασαν στα 2.247.485 αυτοκίνητα, σημειώνοντας και εδώ αύξηση 6,1% σε σχέση με το 2014. Από τις εταιρείες του Group, πολύ καλά τα πήγε και η MINI το 2015, με 338.466 πωλήσεις την περασμένη χρονιά και αύξηση 12,0%.
Σχεδόν ένα εκατομμύριο BMW και MINI πουλήθηκαν στην Ευρώπη το 2015. Η περιοχή ήταν σημαντικός παράγοντας αύξησης με ετήσιες πωλήσεις 999.669 (+9,4%). Πολλές Ευρωπαϊκές αγορές πέτυχαν διψήφια αύξηση το 2015. Στη Βρετανία, την τέταρτη μεγαλύτερη αγορά του BMW Group σημειώθηκε άνοδος 12,7% (230.652) ενώ στη Γαλλία το ποσοστό αυτό ήταν +15,0% (77.577). Οι αγορές της Νοτίου Ευρώπης συνέχισαν να ανακάμπτουν με την Ισπανία να πετυχαίνει αύξηση 19,2% (45.550) και την Ιταλία αντίστοιχα 12,3% (71.173).
Όσον αφορά άλλες μάρκες με πολυτελή μοντέλα, η Volvo κατέγραψε το 2015 συνολικές πωλήσεις 503.127 αυτοκινήτων, η Lexus έφτασε τα 344.601 οχήματα και η Infiniti τα 215.250 οχήματα.