Η Lexus φρεσκάρει το πιο λαμπερό μοντέλο της γκάμας της, διατηρώντας το επίκαιρο και ασυναγώνιστα γοητευτικό έπειτα από 7 χρόνια παρουσίας στην αγορά. Κι έχει ακόμα μπροστά του, καθώς οι Ιάπωνες δεν προτίθενται να το αντικαταστήσουν στο εγγύς μέλλον.
Τα νέα LC500 και LC500h διατηρούν αναλλοίωτες τις δυναμικές τους γραμμές, διανθίζοντάς τες με το κλασικό «ποτ πουρί» ενός facelift: ελαφρώς ανασχεδιασμένους προφυλακτήρες, λίγο διαφορετικά φωτιστικά σώματα, νέα χρώματα σε μια ήδη ευρεία παλέτα (Iridium Silver, Ultrasonic Blue Mica 2.0, Copper Crest, Caviar, Cloudburst Gray, Ultra White, Infrared, Flare Yellow και Nori Green Pearl), νέο φινίρισμα στις 20άρες ζάντες (προαιρετικά 21 ιντσών) αλουμινίου και τη μάσκα. Για να πούμε την αλήθεια, το LC δεν χρειάζεται πολλές επεμβάσεις από τους σχεδιαστές. Ολόφρεσκο παραμένει, παρότι κυκλοφορεί από το 2017.
Λίγα πράγματα και στο εσωτερικό, όσον αφορά τις αλλαγές. Οι οριζόντιοι αεραγωγοί καταλαμβάνουν το κεντρικό μέρος του ταμπλό, με την οθόνη αφής του συστήματος πολυμέσων από πάνω. Σε αντίθεση με τον νεότερο ανταγωνισμό, το LC δεν περνάει τον έλεγχο κάθε λειτουργίας στο infotainment και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων. Αντίθετα, διατηρεί κανονικότατα κουμπιά (ίσως σε υπερβολικό βαθμό) και διακόπτες στη διάθεση του οδηγού.
Ο οποίος οδηγός προστάζει με το δεξί του πόδι είτε κοντά στα 360, είτε στα 480 άλογα – ανάλογα αν βρίσκεται στο αριστερό κάθισμα του LC500 ή του LC500h αντίστοιχα. Το πρώτο κινείται από έναν ατμοσφαιρικό V8 5 λίτρων, απόδοσης 477 ίππων στις 7.100 σ.α.λ. και 539 Nm στις 4.800 σ.α.λ., επιταχύνοντας στα πρώτα 100 χλμ./ώρα εντός 4,7 δλ. και μέχρι τα -ηλεκτρονικά περιοριζόμενα- 270 χλμ./ώρα. Το υβριδικό συνδυάζει έναν 3.5 V6 και 2 ηλεκτρικά μοτέρ, για συνολική απόδοση 359 ίππων και 500 Nm, που επιταχύνουν το ιαπωνικό sportscar στα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 5 δλ. (ηλεκτρονικά περιοριζόμενη τελική 250 χλμ./ώρα). Αμφότερα μεταφέρουν την κίνηση στους πίσω τροχούς, μέσω 10τάχυτου αυτόματου κιβωτίου.