Η επερχόμενη Corvette 8ης γενιάς σηματοδοτεί ένα κοσμογονικό γεγονός στην 66χρονη ιστορία του θρυλικού muscle car (κατά πολλούς supercar, το πρώτο από τις Η.Π.Α.): ο κινητήρας μετακομίζει από το εμπρός μέρος, πίσω από τον οδηγό και εμπρός από τον πίσω άξονα.
Η αλλαγή αυτή γίνεται προκειμένου το εμβληματικό αυτοκίνητο να ανέβει επίπεδο, συγκαταλεγόμενο και τυπικά πλέον στην κατηγορία των υπεραυτοκινήτων. Φυσικά η βελτίωση των δυναμικών χαρακτηριστικών, η αύξηση της ακρίβειας στην εκτέλεση των εντολών του οδηγού και η ενίσχυση της ευελιξίας εντός των στροφών, αποσκοπούν στο γενικότερο level up της Corvette. Όχι ότι η τελευταία της μπροστομήχανης εποχής, βέβαια, είναι κάποιο νωθρό τετράτροχο.
Δείτε ακόμα: Tι κρύβεται κάτω από την «μαϊμού» Corvette; (+video)
Ίσα ίσα, που με 650 ίππους για την έκδοση Z06, ηλεκτρονικά ελεγχόμενη ανάρτηση, κομπρεσοράτο V8 6.2 λίτρων και παραδοσιακό χειροκίνητο κιβώτιο 7 ταχυτήτων, η τελευταία Corvette παλιάς σχολής υπόσχεται να μείνει αξέχαστη. Το ίδιο ισχύει και για το ποσό που δαπανήθηκε για την απόκτησή της, το οποίο παραλίγο να φτάσει τα 3 εκατομμύρια δολάρια! Τελικά το κοντέρ σταμάτησε στα 2,7 εκατ. – ήτοι 2,4 εκατ. ευρώ.
Το ευχάριστο είναι πως το ιλιγγιώδες ποσό θα διατεθεί για φιλανθρωπικούς σκοπούς. Συγκεκριμένα, θα χρησιμοποιηθεί για την στήριξη του Stephen Siller Tunnel to Towers Foundation’s Smart Home, ένα χρηματοδοτικό κίνημα που στοχεύει στην κατασκευή σπιτιών δίχως τον φόβο της υποθήκης, για αναπήρους πολέμου.
Διαβάστε επίσης: Corvette ZR1: Η ισχυρότερη όλων των εποχών
Να θυμίσουμε πως τα πρώτα 100 χλμ./ώρα για την Corvette Z06 έρχονται σε 3,8 δλ. και τη τελική ξεπερνά τα 320 χλμ./ώρα, ενώ η συγκεκριμένη είναι εξοπλισμένη με το πακέτο 3LZ, δηλαδή όλο τον κατάλογο των έξτρα (μεταξύ των οποίων ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα και σύστημα τηλεμετρίας).