Κάθε ελαστικό φέρει στα πλευρικά του τοιχώματα πάρα πολλά νούμερα και κωδικούς γενικότερα, όπως είναι οι διαστάσεις, οι δείκτες φορτίου και ταχύτητας, η χώρα και ημερομηνία παραγωγής κ.λπ. Στο πέλμα ενσωματώνεται ένας ακόμα πολύ σημαντικός δείκτης, αυτός της φθοράς, ο οποίος επισημαίνει το ελάχιστο επιτρεπόμενο βάθος πέλματος. Όταν ο δείκτης βρεθεί στο ίδιο επίπεδο με το πέλμα του ελαστικού, τότε πρέπει να γίνει απαραιτήτως αντικατάσταση του ελαστικού, ωστόσο καλό είναι να μη φτάσει οριακά έως αυτό το επίπεδο.
Παράλληλα κάθε καινούργιο ελαστικό φέρει πολύχρωμες λεπτές γραμμές στο πέλμα του. Πολλοί θεωρούν ότι αυτές οι ρίγες χρησιμεύουν για να δείχνουν ότι πρόκειται για καινούργιο ελαστικό. Αναμφίβολα αυτό είναι ένα βασικό σημάδι, αλλά στην πραγματικότητα οι έγχρωμες αυτές σημάνσεις έχουν μια διαφορετική σημασία. Για τους οδηγούς δεν έχουν κάποια ουσιαστική χρησιμότητα, όχι όμως και για τα εργοστάσια παραγωγής. Πρόκειται για ένα ραβδωτό κώδικα, σαν το barcode που έχουν όλες οι συσκευασίες των διαφόρων προϊόντων. Τα χρώματα που έχουν τοποθετηθεί και η θέση τους είναι επιλογή του κατασκευαστή. Είναι ξεχωριστά για κάθε μέγεθος και μοντέλο ελαστικού, στο οποίο εφαρμόζονται στο τελευταίο στάδιο της παραγωγής, πριν γίνει η χάραξη του πέλματος.
Οι γραμμές αυτές παρέχουν πληροφορίες σχετικά με το ποιο μοντέλο είναι, σε ποιο εργοστάσιο κατασκευάστηκε το ελαστικό, αλλά και πόσο παλιό είναι το ελαστικό. Όμως δεν εφαρμόζεται ένα ομοιόμορφο σύστημα κωδικοποίησης χρώματος και κάθε κατασκευαστής ελαστικών χρησιμοποιεί το δικό του σύστημα με διαφορετικές σημάνσεις. Για το λόγο αυτό πιθανώς να έχετε παρατηρήσει πράσινες, κίτρινες, κόκκινες ή μπλε ρίγες, ο οποίες δεν παρέχουν κάποια τεχνική σημασία για τους αγοραστές όπως είναι παράδειγμα στην ετικέτα που φέρουν τα ελαστικά σχετικά με τις επιδόσεις τους σε βρεγμένο και στεγνό οδόστρωμα, το θόρυβο κ.λπ.
Πέρα από τις γραμμές στο πέλμα, μπορεί να έχετε παρατηρήσει και χρωματιστές κουκκίδες στα πλευρικά τοιχώματα -συνήθως κίτρινες ή κόκκινες. Αυτές χρησιμοποιούνται για την καθοδήγηση της σωστής εγκατάστασης. Οι κίτρινες κουκκίδες σηματοδοτούν το ελαφρύτερο μέρος του ελαστικού που τοποθετείται ιδανικά πάνω από τη βαλβίδα κατά την εγκατάσταση για καλύτερη ισορροπία. Τέτοιες σημάνσεις βρίσκονται επίσης στις ζάντες για να διασφαλιστεί ότι το ελαστικό και η ζάντα είναι όσο το δυνατόν τέλεια ισορροπημένα. Αντιθέτως, οι κόκκινες κουκκίδες σηματοδοτούν το πιο βαρύ σημείο στην περιφέρεια του ελαστικού.