Χαρίζει χαμόγελα και ευρώ το MG ZS Max Hybrid+

Τι καλύτερο από το να οδηγεί κανείς ένα καινούργιο αυτοκίνητο σύγχρονης τεχνολογίας που να του προσφέρει όλες τις ανέσεις, να εξοικονομεί χρήματα στις μετακινήσεις του και να έχει βγει κερδισμένος από τη χαμηλή του τιμή. Αυτά και πολλά ακόμα προσφέρει το γεμάτο χαρίσματα νέο SUV της MG, το ZS Max Hybrid+, το οποίο διατίθεται σε ασυναγώνιστες τιμές, από μόνο 23.550 ευρώ (με την προωθητική ενέργεια).

Φουλ υβριδικό SUV στην τιμή των 23.550 ευρώ και μάλιστα με συνδυαστική απόδοση 197 ίππων δεν υπάρχει κανένα άλλο, ενώ ανταγωνιστικά μοντέλα πωλούνται αρκετές χιλιάδες ευρώ περισσότερα. Ακόμα και μικρότερα SUV αντίστοιχης τεχνολογίας ή mild hybrid ή αμιγώς βενζίνης είναι πιο ακριβά από το νέο MG ZS Max Hybrid+. Συν ότι από τη βασική έκδοση δεν λείπει κάτι ουσιαστικό από τον εξοπλισμό του, ενώ όπως όλα τα νέα MG, έτσι και αυτό καλύπτεται από εργοστασιακή εγγύηση 7 ετών/150.000 χλμ. και 7ετή δωρεάν οδική βοήθεια.

Σχετικά με τον εξοπλισμό της αρχικής έκδοσης Excite των 23.550 ευρώ ανήκουν τα εξής: οθόνη πολυμέσων 10,25 ιντσών με πλοήγηση, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, επόπτευση τυφλού σημείου, ειδοποίηση διασταυρούμενης πίσω κυκλοφορίας, 6 αερόσακοι, αισθητήρες παρκαρίσματος πίσω, κάμερα οπισθοπορείας, πίνακας οργάνων 7 ιντσών, αισθητήρας φωτός, αυτόματος κλιματισμός και όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις. Χαμηλή είναι η τιμή και στο μεσαίο επίπεδο Exclusive των 25.450 ευρώ. Επιπρόσθετα του Excite τοποθετούνται μεγαλύτερη οθόνη πολυμέσων 12,3 ιντσών, ζάντες αλουμινίου 17 ιντσών, σύστημα εισόδου χωρίς κλειδί, προβολείς LED, μπάρες οροφής, αισθητήρας βροχής και δερμάτινο τιμόνι μικροϊνών. Στην κορυφή της γκάμας τοποθετείται η έκδοση Luxury, η οποία και πάλι με τιμή από 27.950 ευρώ είναι πιο προσιτή από άλλα C-SUV στις βασικές τους εκδόσεις και με κινητήρες συμβατικής τεχνολογίας. Στον εξοπλισμό του προστίθενται καθίσματα από συνθετικό δέρμα/ύφασμα, ηλεκτρικά ρυθμιζόμενο κάθισμα οδηγού, κάμερα 360 μοιρών, φιμέ πίσω παράθυρα, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, θερμαινόμενο τιμόνι και 18άρες ζάντες.

Το νέο και με κομψό σχεδιασμό MG ZS Max Hybrid+ άλλαξε τελείως και εξωτερικά σε σχέση με το προγενέστερο και μικρότερο σε διαστάσεις MG ZS. Με μήκος 4.430 χλστ., πλάτος 1.818 χλστ., ύψος 1.635 χλστ. και μεταξόνιο 2.610 χλστ. τοποθετείται ιδανικά μεταξύ των πιο μεγάλων B-SUV με μήκος 4,3 μ. και των C-SUV των 4,5 μ. Γεγονός που εξυπηρετεί ιδιαίτερα, γιατί από τη μία πλευρά διαθέτει άνετους χώρους, ενώ από την άλλη είναι ευέλικτο στις αστικές μετακινήσεις. Έως 5 επιβάτες έχουν στη διάθεσή τους αρκετό αέρα για τα πόδια, το κεφάλι και ωφέλιμο πλάτος, ενώ το πορτ μπαγκάζ των 443 λίτρων χωράει αρκετές αποσκευές. Στα θετικά γνωρίσματα του νέου MG ZS ανήκει και η πολύ καλή ποιότητα στο εσωτερικό του. Πολλές επιφάνειες αποτελούνται από μαλακά σε υφή υλικά, ενώ η προσοχή στις ενώσεις των αρμών και η στιβαρή συναρμογή αποτρέπει την παρουσία ενοχλητικών τριγμών.

Ένας ακόμα «κρυφός» άσσος του νέου MG ZS Max Hybrid+ αφορά το πολύ αποδοτικό φουλ υβριδικό σύνολο με τη συνδυαστική ισχύ των 197 ίππων και την πλούσια μέγιστη ροπή των 465 Nm. Ο ισχυρός ηλεκτροκινητήρας των 136 ίππων και 250 Nm ταιριάζει κατάλληλα με τον τετρακύλινδρο ατμοσφαιρικό βενζινοκινητήρα των 1.5 λτ. κύκλου Atkinson. Το Max Hybrid+ σύστημα περιλαμβάνει ακόμα μια αυτοφορτιζόμενη μπαταρία αυξημένης ενεργειακής χωρητικότητας 1,83 kWh για την παροχή ρεύματος στο ηλεκτρομοτέρ και ένα υβριδικό αυτόματο κιβώτιο τριών ταχυτήτων. Οι τρεις σχέσης μετάδοσης χρησιμεύουν σε πιο γρήγορους ρυθμούς κίνησης, αφού σε αστικές συνθήκες αξιοποιείται πλήρως η ηλεκτρική ενέργεια. Ειδικά με την επιλογή «Ισχυρό» στην επιλογή ανάκτησης ενέργειας (υπάρχει «Ήπιο» και «Μεσαίο»), η λειτουργία του είναι παρόμοια με το one-Pedal των ηλεκτρικών. Σύμφωνα με την MG το ηλεκτρικό μοτέρ κινεί το ZS Max Hybrid+ μέχρι τα 87 χλμ./ώρα, ωστόσο υπό συνθήκες μπορεί να φτάσει μέχρι και 100 χλμ./ώρα χωρίς την εμπλοκή του βενζινοκινητήρα.

Με λίγη προσοχή στο «πάτα-άσε» στο πεντάλ του γκαζιού έτσι ώστε ο οδηγός να εκμεταλλεύεται την αποθηκευμένη ενέργεια από την μπαταρία και την αυτόματη φόρτιση, μπορεί να διανύει εκατοντάδες μέτρα δίχως να καίει βενζίνη. Στην πόλη η κατανάλωση πέφτει εύκολα στα 4,5 λτ./100 χλμ., ενώ σε μεικτή χρήση μαζί με αυτοκινητόδρομο και επαρχιακό δίκτυο, οι απαιτήσεις του Max Hybrid+ συνόλου σε αμόλυβδη παραμένουν χαμηλά, στα 5,9 λτ./100 χλμ. Επίσης, με εκπομπές CO2 113 γρ./χλμ. ο κάτοχός του απαλλάσσεται από τα τέλη κυκλοφορίας και έχει ελεύθερη είσοδο στο Δακτύλιο της Αθήνας. Ταυτόχρονα το ZS Max Hybrid+ διαθέτει εξαιρετική αμεσότητα στο πάτημα του δεξιού πεντάλ, εξασφαλίζοντας γρήγορες επιταχύνσεις από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 8,7 δλ.) και εν κινήσει, αφού η ώθησή του θυμίζει ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Συνολικά το νέο C-SUV της MG είναι ξεκούραστο στις κοντινές αλλά και πολύωρες διαδρομές, διαθέτει στιβαρή αίσθηση και είναι σε θέση να ικανοποιήσει και τους οδηγούς που θέλουν να εκμεταλλευτούν πλήρως τη συνολική του ισχύ.

Get it on Google Play Download on the App Store