Αυτό φαίνεται πως προτρέπει ένα ινστιτούτο ερευνών τους κατόχους ηλεκτρικών μοντέλων, αν δεν θέλουν να τα δουν να γίνονται… φλαμπέ!
Αφορμή για την εν λόγω έρευνα στάθηκαν τα αρκετά περιστατικά με ηλεκτρικά αυτοκίνητα τα οποία κάηκαν, με πρόσφατο, αυτό μιας νέας Porsche Taycan, που πήρε φωτιά, όσο φόρτιζε.
Δείτε ακόμα: Βυτιοφόρο λυμάτων σβήνει φωτιά σε BMW X6 (+video)
Το Ολλανδικό Ινστιτούτο Ασφάλειας (IFI) λέει ότι η πρακτική να φορτίζουμε τα ηλεκτρικά μοντέλα σε ένα κλειστό χώρο, δεν συνίσταται. Δηλαδή ένας κάτοχος ηλεκτρικού αυτοκινήτου, καλό θα ήταν μην το βάζει στην πρίζα κατά τη διάρκεια της νύχτας και να είναι έτοιμο το επόμενο πρωί. Οι επιστήμονες του ινστιτούτου τόνισαν ότι η ίδια τακτική πρέπει να ακολουθείται και στα γκαράζ των γραφείων ή των εμπορικών κέντρων και υπογράμμισαν ινστιτούτου πως σε γενικές γραμμές οι νέες μπαταρίες των ηλεκτρικών, πληρούν όλα τα μέτρα ασφαλείας, αλλά δεν είναι το ίδιο σίγουροι για τα πυροσβεστικά μέτρα στους κλειστούς χώρους που προαναφέραμε.
Διαβάστε επίσης: Τρελός βάζει φωτιά σε 13 αυτοκίνητα εν κινήσει! (+video)
Ακόμα και τα δημόσια υπόγεια γκαράζ είναι ένα επικίνδυνο μέρος όπου η ανάφλεξη ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου είναι αρκετή για προκαλέσει ολική καταστροφή, τόσο στα διπλανά αυτοκίνητα, όσο και σε όλο το κτίριο. Η προειδοποίηση βασίζεται σε πραγματικά περιστατικά, όπου έχει καταγραφεί η ανάφλεξη ενός ηλεκτρικού οχήματος, κατά τη διάρκεια της φόρτισης του. Σύμφωνα με το IFI, η καλύτερη λύση θα ήταν η επαναφόρτιση των ηλεκτρικών αυτοκινήτων να γίνεται σε ανοιχτούς χώρους, που δεν ελλοχεύει τόσο ο κίνδυνος μιας μαζικής πυρκαγιάς, αλλά και οι μονάδες πυροσβεστικής είναι πιο εύκολα να δράσουν. Διαφορετικά, οι θέσεις στάθμευσης πρέπει να είναι κοντά στην είσοδο ή την έξοδο του γκαράζ, έτσι στην «στραβή» η πυροσβεστική να μπορεί με ευκολία να κάνει την κατάσβεση.