Νέο Ford Focus βενζίνης ή ντίζελ σε τιμές Puma

Το νέο Ford Focus διατίθεται σε εκδόσεις με τιμές παραπλήσιες με εκείνες του Puma, δίνοντας τη λύση για όσους θέλουν στα λεφτά μικρού SUV να αποκτήσουν ένα ολοκληρωμένο μικρομεσαίο χάτσμπακ. Συν του ότι προσφέρεται σε προσιτή τιμή και με κινητήρα πετρελαίου με στάνταρ αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, συνδυασμός που έχει εξαφανιστεί από τις γκάμες των B-SUV.

Οι τιμές του Focus ξεκινούν από τις 24.499 ευρώ στην αρχική αλλά πολύ καλά εξοπλισμένη έκδοση Titanium με τον κινητήρα βενζίνης 1.0 EcoBoost 125 PS mHEV, ενώ το diesel 1.5 EcoBlue 115 PS με το αυτόματο κιβώτιο 8 ταχυτήτων Powershift εκκινεί από τις 26.827 ευρώ (το φθηνότερο ντίζελ αυτόματο στο C-Segment). Στον εξοπλισμό του Focus Titanium ανήκουν οθόνη infotainment 13,2 ιντσών με ασύρματο Apple Car Play & Android Auto, πλοήγηση, αυτόματο φρενάρισμα, υποβοήθηση διατήρησης λωρίδας, 6 αερόσακοι, διζωνικός κλιματισμός, κάμερα οπισθοπορείας, αισθητήρες στάθμευσης εμπρός και πίσω, προβολείς Full LED με αυτόματη λειτουργία, αυτόματοι υαλοκαθαριστήρες, όλες οι ηλεκτρικές ανέσεις, ηλεκτρικά αναδιπλούμενοι καθρέπτες, δερμάτινο τιμόνι και λεβιές ταχυτήτων, κ.λπ. Η απόκτησή του μπορεί να γίνει και με χαμηλό επιδοτούμενο επιτόκιο 3,99%, με ελάχιστη προκαταβολή 20% και περίοδο αποπληρωμής έως 60 μήνες.

Στην πιο σπορτίφ έκδοση ST-Line πωλείται μόνο με τον 1.000άρη turbo των 125 ίππων, στην ανταγωνιστική -για τα δεδομένα της κατηγορίας- και πάλι τιμή των 25.929 ευρώ. Επιπλέον του Focus Titanium διακρίνεται αμέσως εξωτερικά από τους πιο δυναμικού σχεδιασμού προφυλακτήρες, τα πρόσθετα αεροδυναμικά βοηθήματα, τις δύο οβάλ νίκελ απολήξεις της εξάτμισης, τις 17άρες ανθρακί ζάντες αλουμινίου, τα μαύρα διακοσμητικά στα πλαίσια των παραθύρων και την ελαφρώς χαμηλωμένη, ειδικά ρυθμισμένη ανάρτηση. Στο εσωτερικό τη διαφορά κάνουν η μαύρη επένδυση οροφής, το ST flat bottom τιμόνι με τις κόκκινες ραφές, οι οποίες διακοσμούν τα καθίσματα και τη «φούσκα» του λεβιές ταχυτήτων με το αλουμινένιο κάλυμμα. Ανεξαρτήτως έκδοσης, το εσωτερικό του Ford Focus κερδίζει ακόμα πόντους με την πολύ καλή ποιότητα κατασκευής και τους αρκετούς χώρους για όλους τους επιβάτες (και τους πιο ψηλούς) και τις αποσκευές (392 λίτρα).

Περνώντας στους κινητήρες, ο δημοφιλής και πολυβραβευμένος ήπια υβριδικός τρικύλινδρος 1.000άρης EcoBoost αποδίδει 125 ίππους και 170 Nm ροπής (έως 210 Nm με το e-assist). Επίσης, λαμβάνει έξτρα δύναμη 16 ίππων και 50 Nm από τη μίζα/γεννήτρια, η οποία βελτιώνει το τράβηγμα από τις χαμηλές στροφές, ενώ το start/stop λειτουργεί πολύ ομαλά και άμεσα. Το μηχανικό αυτό σύνολο είναι πρόθυμο στο πάτημα του γκαζιού και επιταχύνει σε γρήγορους ρυθμούς το Focus από στάση (0-100 χλμ./ώρα σε 9,7 δλ.) και εν κινήσει. Η κατανάλωση στη δοκιμή βρέθηκε στα 7 λτ./100 χλμ. και με εκπομπές CO2 117 γρ./χλμ. τα τέλη κυκλοφορίας είναι μηδενικά. Ο πετρελαιοκινητήρας 1.5 EcoBlue των 115 ίππων 250 Nm ροπής με το 8άρι αυτόματο παρέχει επιτάχυνση στο 0-100 χλμ./ώρα σε 11,8 δλ. με μεικτή εργοστασιακή κατανάλωση 4,9 λτ./100 χλμ. και εκπομπές CO2 128 γρ./χλμ. (82 ευρώ τέλη κυκλοφορίας). Στα βασικά προτερήματα του Focus ανήκουν και η υποδειγματική σταθερότητα που παρουσιάζει σε κάθε διαδρομή, η στιβαρή αίσθηση και ο ευχάριστος οδηγικός του χαρακτήρας.

Get it on Google Play Download on the App Store