Μετά την προ ημερών μερική αποκάλυψη του εσωτερικού κόσμου της Porsche Taycan, ήρθε η ώρα για την επίσημη. Στην οποία δεσπόζουν οι 3 και προαιρετικά 4 οθόνες στο ταμπλό.
Οι γραμμές ακολουθούν τα σχεδιαστικά χνάρια της νέας 911, αλλά και της Panamera. Ο πίνακας οργάνων δεν θα μπορούσε παρά να είναι ψηφιακός, ενώ το τιμόνι είναι πανομοιότυπο με αυτό που συναντάμε στο εμβληματικό sportscar από την Στουτγκάρδη. Κάτι παρόμοιο συμβαίνει και με τις επιλογές προγραμμάτων οδήγησης, με τον άνθρωπο πίσω από το τιμόνι να έχει την επιλογή 5 διαφορετικών: Normal, Sport, Sport Plus, Individual και Range (το αντίστοιχο Eco που βλέπουμε σε κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου).
Δείτε ακόμα: Νέα Porsche Cayenne Turbo S E-Hybrid 680 PS
Όπως αναφέραμε, πρωταγωνιστικό ρόλο παίζουν οι οθόνες. Η μεγαλύτερη, ενσωματώνοντας τεχνοτροπία curved monitor μάλιστα, βρίσκεται μπροστά από τον οδηγό και φτάνει τις 16,8 ίντσες. Άλλες δυο 10,9 ιντσών, παίρνουν θέση στην κορυφή του ταμπλό και την κεντρική κονσόλα, με την δεύτερη να θυμίζει έντονα την αντίστοιχη του νέου Audi A8. Προαιρετικά μπορεί να γίνουν 4, μην αφήνοντας παραπονεμένο τον συνοδηγό. Μια τεχνοτροπία που τείνει να γίνει μόδα, καθώς και το Honda e παρουσιάζει κάτι ανάλογο (η Ferrari με την F12 Berlinetta του 2012 ήταν η πρώτη διδάξασα, με την λεπτή οθόνη στην πλευρά του συνοδηγού).
Κορυφαίο είναι το γεγονός πως η νέα Taycan θα διαθέτει το Apple Music, κάτι που για πρώτη φορά ενσωματώνεται σε μοντέλο παραγωγής, προσφέροντας πρόσβαση σε πάνω από 50 εκατομμύρια τραγούδια, αλλά και στο Beats 1 global livestream με 3ετή πρόσβαση στο διαδίκτυο. Κι όλα αυτά μέσω του κορυφαίου ηχοσυστήματος Burmester High-End Surround Sound System με Apple Digital Masters, για «στουντιακό» ήχο.
Διαβάστε επίπεδο: «Αρχόντισσα» η νέα Porsche 911 στον τάρανδο (+video)
Να θυμίσουμε πως η πρώτη ηλεκτρική Porsche της Ιστορίας θα παρουσιαστεί με κάθε επισημότητα στην έκθεση της Φρανκφούρτης στις 4 Σεπτεμβρίου. Σύμφωνα με την Porsche, το ηλεκτρικό μοντέλο θα έχει ισχύ πάνω από 600 ίππους, με το 0-100 χλμ./ώρα να πραγματοποιείται σε λιγότερο από 3,5 δλ., τα 200 χλμ./ώρα θα έρχονται σε λιγότερο από 10 δλ., ενώ η μπαταρία ιόντων λιθίου των 90 kWh θα δίνει αυτονομία πάνω από 500 χλμ!