Η Ευρωπαϊκή Ένωση θέλει να μειώσει τα τροχαία δυστυχήματα στους δρόμους της και ένας από τους τρόπους να το πετύχει αυτό, είναι να βελτιωθεί η παθητική και ενεργητική ασφάλεια των αυτοκινήτων. Προκειμένου λοιπόν να γίνει κάτι τέτοιο και να υποχρεώσει τους κατασκευαστές αυτοκινήτων προς αυτή την κατεύθυνση, κατέθεσε τις νέες προτάσεις της, οι οποίες καταστούν υποχρεωτικά, μία σειρά συστημάτων από το 2021 και έπειτα, σε κάθε νέο αυτοκίνητο.
Δείτε ακόμη: Καταστροφική η ηλεκτροκίνηση για περιβάλλον και… τσέπη;
Συνολικά, μία ντουζίνα νέα συστήματα ασφάλειας αναμένεται να είναι υποχρεωτικά από το 2021 σύμφωνα με τις εισηγήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης αλλά και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας των Μεταφορών προκειμένου. Έτσι, σε κάθε νέο αυτοκίνητο που θα πωλείται από το 2021 και έπειτα, θα πρέπει να υπάρχουν στάνταρ τα εξής συστήματα και βελτιώσεις: ανίχνευση κόπωσης, φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης, ανίχνευση αλκοόλ στον οδηγό, καταγραφέας δεδομένων, αυτόματη εκπομπή SOS, διατήρηση λωρίδας, διατήρηση ταχύτητας, κάμερα όπισθεν με ανίχνευση εμποδίων, βελτιωμένη παθητική ασφάλεια σε εμπρόσθια και πλευρική πρόσκρουση, βελτίωση προστασίας πεζών/αναβατών.
Διαβάστε επίσης: Κορυφαία ευρωπαϊκή έκθεση αυτοκινήτου μετράει απουσίες
Φυσικά, κάποια από αυτά τα συστήματα είναι ήδη μέρος του στάνταρ ή προαιρετικού εξοπλισμού των σημερινών αυτοκινήτων, ενώ αποτελούν και απαραίτητη προϋπόθεση προκειμένου ένα αυτοκίνητο να πάρει πέντε αστέρια στο Euro NCAP. Σίγουρα η προσθήκη του συστήματος ανίχνευσης αλκοόλ στον οδηγό, είναι εξαιρετική πρόταση και ελπίζουμε να εισακουστεί και από τις εταιρείες.