Σχεδόν ένα μήνα μετά τη διαρροή των ιπποδυνάμεων των γρήγορων εκδόσεων του Golf, η VW πρακτικά αποκαλύπτει την τελική μορφή του κορυφαίου της γκάμας: του R!
Το τετρακίνητο «όπλο» από το Βόλφσμπουργκ απαθανατίστηκε στο τελευταίο στάδιο των δοκιμών εξέλιξης, χωρίς την παραμικρή παρουσία καμουφλάζ. Το Golf R ξεχωρίζει χάρις στην επιθετική διαμόρφωση του εμπρός προφυλακτήρα, με τις γωνιώδεις εισαγωγές αέρα να δένουν με τα λεπτά φωτιστικά σώματα και να χαρίζουν στο αυτοκίνητο ένα ιδιαίτερα επιθετικό μπροστινό.
Δείτε ακόμα: Οι τιμές του νέου VW Golf στην Ελλάδα
Στο προφίλ τα πράγματα είναι πιο διακριτικά, με τις χαρακτηριστικές ζάντες, τους μεγάλους τρυπητούς δίσκους και τις μπλε δαγκάνες να δίνουν τον τόνο. Μάλιστα, στην προκειμένη υπάρχουν χειμερινά ελαστικά. Κάτι που σημαίνει ότι κανονικά, η διάσταση των τροχών θα είναι ακόμα μεγαλύτερη, ενώ και το σχέδιο της ζάντας αναμένεται διαφορετικό.
Στο πίσω μέρος δεν θα μπορούσε να λείπει η καθιερωμένη διάταξη των τετραπλών απολήξεων, ανά δύο εκατέρωθεν του διαχύτη, ο οποίος εμφανίζεται πιο έντονος από κάθε άλλη φορά. H αεροτομή διατηρεί πιο συντηρητικό προφίλ, όμως συνολικά δεν χρειάζεται παραπάνω από μια ματιά για να καταλάβει κάποιος πως έχει μπροστά του την κορυφαία έκδοση της 8ης γενιάς Golf.
Διαβάστε επίσης: VW Golf R «ανάβει αλάρμ» στην Toyota Supra (+video)
Κάτω από το αμάξωμα, το τρίπτυχο 2λιτρου TSI-7τάχυτου DSG-συστήματος τετρακίνησης 4Motion συνεχίζει το επιτυχημένο έργο του προκατόχου, με την απόδοση αυξημένη στα 333 άλογα. Το σημερινό R των 310 ίππων (απόδοση που θα διατηρήσει το νέο Audi S3), χρειάζεται 4,6 δλ. για να φτάσει στα 100 χλμ./ώρα από στάση και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Δεδομένων των επιπλέον 23 ίππων, το νέο αναμένεται να κατέβει κάτω από τα 4,5 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα.