Ο κύβος ερρίφθη και πλέον την άνοιξη αναμένεται το νέο λογότυπο της μάρκας, με το οποίο οι ιθύνοντες της VW ευελπιστούν να γίνει ακόμα πιο ελκυστική στο αγοραστικό κοινό.
Λίγο η νέα εποχή της ηλεκτροκίνησης που πλησιάζει με γοργούς ρυθμούς, λίγο το γεγονός ότι θέλει να «πετάξει τη ρετσινιά» από πάνω της ελεώ dieselgate, η VW προχωράει σε αλλαγή του ιστορικού λογοτύπου της. Το νέο λογότυπο θα λανσαριστεί την άνοιξη, παράλληλα με την παρουσίαση της νέας εμπορικής στρατηγικής της εταιρείας για τα επόμενα έτη.
Δείτε ακόμη: H VW επενδύει στην Τουρκία μέσω της Ford
Οι οικονομολόγοι της VW, αναφέρουν ότι με το νέο λογότυπο ευελπιστούν να φέρουν νέα εμπορική πνοή στην εταιρεία κι ενώ ο προϋπολογισμός για marketing θα παραμείνει αμετάβλητος στα 1,5 δις ευρώ, εν τούτοις η συνολική απόδοση από τις ενέργειες επικοινωνίας πρέπει να αυξηθεί κατά 30%.
Πλέον, 3 εταιρείες διαχειρίζονται τις κινήσεις marketing της μάρκας (η Omnicom για την Ευρώπη και τη Νότια Αμερική, η WPP για την Βόρεια Αμερική και η Cheil για την αγορά της Κίνας), όπου κύριο project τους είναι το λανσάρισμα του νέου Golf, καθώς και του ηλεκτρικού I.D.
Διαβάστε επίσης: Νέο VW Golf GTI TCR με αγωνιστική αύρα
Όμως μεγάλες επενδύσεις αναμένονται να γίνουν και στους τομείς του διαδικτύου, όπου επενδύονται πολλά στο κομμάτι του digitalization, με την VW να συνεργάζεται στενά με τη Microsoft. Σύμφωνα με τους ιθύνοντες της μάρκας, το νέο site (αναμένεται εντός του 2020) θα προσελκύσει περίπου 70% επιπλέον χρήστες συγκριτικά με τρία χρόνια πριν!