H Αlfa Romeo ανακοίνωσε πως δεν θα υπάρξει αντικαταστάτης για την 4C, με αποτέλεσμα ένας Ιταλός καροσερίστας να «πάρει το νόμο στα χέρια του»!
Δείτε ακόμα: Νέες Alfa Romeo GTV και 8C με 600 και 700 άλογα!
H Alfa Romeo Mole Construction Artisan 001, όπως ονομάζεται το πρωτότυπο, είναι η πρόταση της Adler Group για τον διάδοχο της 4C που δεν πρόκειται να δούμε ποτέ επίσημα. Το εμπρός μέρος είναι ριζικά ανανεωμένο και πλήρως εναρμονισμένο με τις σχεδιαστικές επιταγές των σύγχρονων Alfa Romeo, όπως καθιερώθηκαν από την Giulia και λίγο αργότερα την Stelvio. Tο σχήμα των φαναριών ακολουθεί το μοτίβο της ιταλικής μπερλίνας, αποτελούμενο ωστόσο από δύο μονά φωτιστικά σώματα στα άκρα του αμαξώματος.
Πίσω οι αλλαγές είναι ακόμα μεγαλύτερες, καθώς το μόνο που έμεινε απαράλλαχτο είναι το κυκλικό σχήμα των φαναριών. Το σχήμα που τα περικλείει δεν έχει καμία σχέση με την γνωστή μας 4C, το κάλυμμα του κινητήρα αποτελείται πλέον από περσίδες, ενώ οι εξάτμιση αποτελείται από τετραπλές απολήξεις -σε σύγκριση με τις δύο μονές της εργοστασιακής 4C- σε διαγώνια διάταξη.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή Alfa Romeo Giulia 2.2 Diesel 180 PS AT8
Το εσωτερικό βρίθει δερμάτινων επενδύσεων, με τις μπεζ και μαύρες αποχρώσεις να καλύπτουν όλο το μέρος της καμπίνας.
Μηχανικά ο 1.750 ΤΒi δεν παρουσιάζει αλλαγές, παραμένοντας στους 241 ίππους. Ανεπηρέαστο έμεινε και το 6τάχυτο ημιαυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, όπως και οι επιδόσεις: το 0-100 απαιτεί 4,4 δευτερόλεπτα και η τελική ξεπερνάει τα 250 χλμ./ώρα.