Απολύτως ταιριαστά με την μεταγραφική περίοδο, το σίριαλ με την παρουσίαση και τους αριθμούς της νέας Toyota Supra θα μπορούσε κάλλιστα να θυμίζει τον ντόρο γύρω από την μετακίνηση του Κριστιάνο Ρονάλντο στη Γιουβέντους, για παράδειγμα.
Ο αρχιμηχανικός εξέλιξης, Tetsuya Tada, μίλησε αρκετά για το νέο του «τέκνο» στα πλαίσια του Goodwood Festival of Speed και μας αποκάλυψε -στο περίπου- το βάρος και την ροπή της Supra. Σύμφωνα με τον Ιάπωνα «γκουρού» η Supra 5ης γενιάς θα ζυγίζει 200-300 κιλά λιγότερα από το ελαφρύτερο κορυφαίο Lexus, δηλαδή το RC F. To ιαπωνικό κουπέ σταματάει την ζυγαριά στα 1.795 κιλά, οπότε η νέα Supra αναμένεται να ζυγίζει στην χειρότερη των περιπτώσεων 1.595 κιλά, με το καλύτερο σενάριο να προβλέπει τα 1.495 – ένα νούμερο που είναι πολύ πιθανό να επιτευχθεί από την βασική, 4κύλινδρη έκδοση.
Διαβάστε ακόμα: 4κύλινδρη η βασική έκδοση της νέας Toyota Supra
Στον τομέα της ροπής ο Tada χρησιμοποίησε και πάλι τα γρήγορα Lexus ως σημείο αναφοράς, τοποθετώντας την νέα Supra στο ίδιο επίπεδο με τα 527 Νm του 5.0λιτρου V8 που συναντάμε κάτω από το καπό του RC F. Δεν αποκλείεται μάλιστα η Supra να κινηθεί ψηλότερα, καθώς η παρόμοιας φιλοσοφίας BMW M4 (twinturbo 3.0λιτρη εν σειρά 6κύλινδρη, δηλαδή) κάνει peak στα 550 Nm. Βέβαια όλα τα νούμερα που δήλωσε ή υπαινίχθηκε ο Tada είναι κατά προσέγγιση, όμως σιγά-σιγά ολοκληρώνεται το παζλ της διαδόχου της θρυλικής Supra MKIV.
Δείτε ακόμα: Όλες οι γενιές της Toyota Supra για τα μάτια σας μόνο (+video)
Σύμφωνα με τα μέχρι στιγμής δεδομένα μιλάμε για δυο εκδόσεις: μία βασική 2.0λιτρη 4κυλινδρη 250 ίππων και την «καλή» 3.0λιτρη των 335-350 ίππων. Κατά πάσα πιθανότητα θα παρουσιαστεί και η κορυφαία GRMN με μια ιπποδύναμη στην περιοχή των 400 ίππων. Όλες θα φοράνε αποκλειστικά 8τάχυτο κιβώτιο και θα διατίθενται σε κουπέ μορφή. Περισσότερα στο επίσημο ντεμπούτο του μοντέλου, πιθανόν τον προσεχή Οκτώβριο στο Σαλόνι Αυτοκινήτου στο Παρίσι.