Το Audi A7 της ABT δεν πρόκειται να κερδίσει σε καμία κόντρα απέναντι στο RS5 Sportback, αλλά δεν είναι αυτός ο σκοπός του. Αρκεί που θα περάσει τη γραμμή του τερματισμού με στυλ, κάτι που διαθέτει σε τεράστια αποθέματα το τετράθυρο κουπέ της Audi. Βέβαια ο Γερμανός βελτιωτής δεν θα άφηνε ένα μοντέλο σαν το Α7 χωρίς να αυξήσει την απόδοσή του. Ειδικά για τον 3.0λιτρο TFSI V6 δεν χρειάζεται ιδιαίτερη προσπάθεια για να «πάρει» άλογα. Αρκεί ένας επαναπρογραμματισμός της ηλεκτρονικής μονάδας ελέγχου (ECU).
Δείτε ακόμα: Audi RS3 Sedan ABT με 500 άλογα
Η ονομαστική ισχύς αυξάνεται μονομιάς κατά 85 ίππους, φτάνοντας τους 425 (από 340), ενώ η ροπή κερδίζει 50 Nm (σύνολο 550 από 500 του εργοστασιακού A7) – ή 25 τοις εκατό περισσότερο, για να μιλήσουμε στην γλώσσα της ABT. Η επιπλέον δύναμη βοηθά το αναβαθμισμένο γερμανικό κουπέ-σεντάν να φτάσει τα 100 χλμ./ώρα από στάση σε 4,9 δλ. (από τα 5,3 που απαιτεί το εργοστασιακό μοντέλο) ενώ για την τελική ταχύτητα δεν υπήρξαν ανακοινώσεις, ωστόσο λογικά απαλλάσσεται από τον ηλεκτρονικό περιοριστή στα 250 χλμ./ώρα.
Όσον αφορά τις αισθητικές παρεμβάσεις περιορίζονται στις νέες ζάντες των 22 ιντσών, 10 ακτίνων σε μοτίβο «Υ» και στο κιτ χαμηλώματος με νέα ελατήρια.
Διαβάστε επίσης: Υβριδικό Audi RS 6-Ε με 1.018 άλογα! (+video)
Το 3.0 ΤFSI V6 δεν είναι το μόνο Α7 Sportback που απολαμβάνει την φροντίδα της ABT Sportsline, καθώς οι Γερμανοί έχουν ήδη ανακοινώσει παρόμοιο πακέτο αναβάθμισης για τον 3.0λιτρο TDI. Στο 50 TDI o V6 πετρελαιοκινητήρας παράγει 286 ίππους και 620 Nm ροπής, οι οποίοι φτάνουν στους τέσσερις τροχούς μέσω και ενός αυτόματου κιβωτίου 8 ταχυτήτων και του συστήματος τετρακίνησης quattro. Σύμφωνα με την Audi η επιτάχυνση των 5,7 δευτερολέπτων για το 0-100, συνδυάζεται με μια μέση κατανάλωση της τάξης των 55, λίτρων/100 χλμ. Οπότε αναμένουμε από την πρόταση της ABT να κατεβάσει τον πρώτο αριθμό και να ανεβάσει τον δεύτερο.