Η Toyota ρίχνει τίτλους τέλους στην 5η γενιά της Supra, παρουσιάζοντας την απόλυτη εκδοχή της. GR Supra Final Edition το όνομά της, 435 άλογα και δεκάδες αναβαθμίσεις σε ανάρτηση-αεροδυναμική τα προσόντα της.
Η GR Supra A90 Final Edition, όπως ονομάζεται το κύκνειο άσμα της Supra MK5, είναι σαν να λανσάρει την πολυαναμενόμενη GRMN, την οποία ωστόσο τελικά δεν θα δούμε, με άλλο όνομα. Τα ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα, προεξαρχούσης της ρυθμιζόμενης «φτερούγας» πίσω, δίνουν αμέσως τον τόνο, όπως και οι ζάντες ελαφρού κράματος (19 ιντσών εμπρός, 20 πίσω), τα πελώρια φρένα της Brembo από πίσω τους, τα ελαστικά Michelin Pilot Sport Cup 2 γύρω τους και η ματ βαφή που ντύνει το αγωνιστικής έμπνευσης αμάξωμα.
Ανάλογη προσέγγιση εσωτερικά, όπου δεσπόζουν τα κατακόκκινα και επίσης carbon μπάκετ καθίσματα της Recaro. Πίσω θέσεις δεν υφίστανται, καθώς έχουν δώσει τη θέση τους σε ένα ωραιότατο roll cage – δείγμα του πόσο εστιασμένη στην πίστα είναι η Final Edition. Το λένε και οι ίδιοι, οι μηχανικοί, της Toyota εξάλλου, που πέρασαν πολλές ώρες δοκιμών στο Fuji και το Nurburgring, αλλά και την αεροδυναμική σήραγγα, προκειμένου να τελειοποιήσουν το στήσιμο και την παραγωγή κάθετης δύναμης.
Τον έλεγχο της GR Supra A90 Final Edition επί του οδοστρώματος, πέρα από τα φρένα και τα λάστιχα, αναλαμβάνει ένα ειδικά εξελιγμένο για αυτή coilover kit της KW. Κίνηση εν πολλοίς απαραίτητη, καθώς η Final Edition γίνεται επίσημα η ισχυρότερη εργοστασιακή Supra παραγωγής μέχρι σήμερα, χάρη στα 435 άλογα του 3.0λιτρου εξακύλινδρου εν σειρά twinturbo. Το τρίπτυχο «νέος εγκέφαλος-πολλαπλή εισαγωγής-εξάτμιση» χαρίζει στο μοτέρ της BMW 95 ίππους και 70 Nm παραπάνω από ό,τι στην κανονική Supra, φτάνοντας αισίως στην 435άρα ιπποδύναμης και τα τα 570 Nm ροπής. Κερασάκι στην τούρτα; Η ισχύς μεταφέρεται στους πίσω τροχούς αποκλειστικά μέσω χειροκίνητου 6τάχυτου κιβωτίου, αφήνοντας στην άκρη το 8άρι αυτόματο της ZF.
Παράλληλα με τη νέα ανάρτηση, οι μάστορες της Gazoo Racing έσφιξαν τις αντιστρεπτικές εμπρός-πίσω και αύξησαν τη γωνία κάμπερ στους εμπρός τροχούς, δημιουργώντας και την πιο track focused εργοστασιακή Supra μέχρι σήμερα – κι ας μην της έβαλαν τελικά σήματα GRMN. Για όσους θέλουν κάτι πιο ήπιο, η Toyota προσφέρει τη Supra Lightweight Evo. Επίσης αποκλειστικά με μηχανική μετάδοση, αναβαθμίσεις σε ανάρτηση-πλαίσιο και φορώντας αεροδυναμικό πακέτο, αλλά σε «νερωμένη» παραλλαγή συγκριτικά με τη Final Edition και με 387 ίππους/500 Nm κάτω από το καπό.
Τόσο η GR Supra A90 Final Edition όσο και η Lightweight Evo θα ξεκινήσουν να διατίθενται στην Ευρώπη από την ερχόμενη άνοιξη, με τις παραγγελίες να ανοίγουν τον Ιανουάριο.