Πριν τον ερχομό του Qashqai, το εμπορικό οικοδόμημα της Nissan στην Ελλάδα (και σε πολλές ακόμα χώρες) στηριζόταν στο Almera. Είχε και το Primera για υποστήριξη βέβαια, αλλά το μικρομεσαίο μοντέλο ήταν αυτό που τράβαγε το κάρο των πωλήσεων για τη φίρμα από την Γιοκοχάμα.
Στην απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, το αντίστοιχο μοντέλο ονομαζόταν Sentra. Αρχικά (από το 1982 μέχρι το 2006, συγκεκριμένα) το ίδιο αυτοκίνητο πωλείτο σε διάφορες αγορές ως Sunny. Από το 2006 μέχρι σήμερα, το Sentra έχει αναβαθμιστεί και ταυτίζεται με το Pulsar. Επίσης γνωστό, ως Almera. Για να μην μπερδευτούμε με την αναδρομή στην ονοματολογία, το Sentra πωλείται παράλληλα ως Pulsar και Sylphy. Ανεξαρτήτως ονόματος, είναι ό,τι και το Almera Sedan την εποχή που μεσουρανούσε στις ταξινομήσεις: ένα οικονομικό μικρομεσαίο τετράθυρο οικογενειακό, με έμφαση στους χώρους, την ευκολία χρήσης και τις απροβλημάτιστες μετακινήσεις. Σε αυτά, προστίθενται πλέον η δυναμική εμφάνιση και η τεχνολογία.
Δείτε ακόμα: Σας έχει λείψει το Nissan Sunny;
Το νέο Sentra αναλαμβάνει να συνεχίσει την εξαιρετική παράδοση των προηγούμενων μοντέλων, τα οποία καθιστούν το μοντέλο ως το πιο επιτυχημένο Nissan όλων των εποχών στις Η.Π.Α. με περισσότερες από 6 εκατομμύρια πωλήσεις. Η μάσκα-σήμα κατατεθέν V-Motion της Nissan δεσπόζει στο εμπρός μέρος, πλαισιωμένη από τον αιχμηρό σχεδιασμό των φωτιστικών σωμάτων και την επιθετική διαρρύθμιση του προφυλακτήρα. Η διχρωμία αμαξώματος-οροφής δίνει τον τόνο, ενώ στο πίσω μέρος τα εμπνευσμένα από τα μεγαλύτερα Altima και Maxima φώτα χαρίζουν πιο premium αισθητική.
Το μήκος ξεπερνάει τα 4,6 μέτρα, με το μήκος να βρίσκεται στα 1,45 μέτρα και το πλάτος στα 1,80. Οι αναλογίες, δηλαδή, χαρίζουν ένα σπορ παράστημα στο ιαπωνικό σεντάν, μαζί με τις 18άρες ζάντες της κορυφαίας έκδοσης SR, που βλέπουμε στις φωτογραφίες.
Στο εσωτερικό ξεχωρίζουν οι 3 κυκλικοί αεραγωγοί στην κεντρική κονσόλα, μαζί με την οθόνη αφής των 8 ιντσών και τον ψηφιακό πίνακα οργάνων των 4,2 ιντσών. Όλες οι λειτουργίες συνδεσιμότητας (Apple CarPlay και Android Auto) είναι παρούσες, από κοινού με το πακέτο συστημάτων ασφαλείας Safety Shield 360 της Nissan.
Διαβάστε επίσης: Πόσο κάνει το Nissan GT-R στην Ελλάδα;
Κάτω από το καπό, συναντάμε ένα και μοναδικό μοτέρ. Ατμοσφαιρικό, 2λιτρο, με απόδοση 149 ίππων και 197 Nm, συνδυαζόμενο αποκλειστικά με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης Xtronic. Αριθμοί που ισοδυναμούν σε αύξηση 20 και 16% αντίστοιχα, σε σχέση με το απερχόμενο μοτέρ των 1.8 λίτρων.