Η MINI παρουσίασε το νέο John Cooper Works GP, το οποίο είναι το γρηγορότερο μοντέλο που διαθέτει η μάρκα για χρήση δρόμου! Προ 2ετίας η MINI μας είχε αποκαλύψει το John Cooper Works GP Concept και πλέον έφτασε το πλήρωμα του χρόνου για την έκδοση παραγωγής του.
Δείτε ακόμα: Σπάει τα ρεκόρ το νέο MINI John Cooper Works GP
Η επίσημη παρουσίαση του μοντέλου θα λάβει χώρα στην έκθεση του Los Angeles, με τις πρώτες παραδόσεις του μοντέλου (θα κατασκευαστούν μόλις 3.000 αυτοκίνητα) να έχουν προγραμματιστεί για τον ερχόμενο Μάρτιο. Ξεκινώντας λοιπόν από την καρδιά του θηρίου, κάτω από το καπό υπάρχει ένας turbo βενζινοκινητήρας 2.0 λίτρων (είναι αυτός που κινεί και την BMW M235i Gran Coupe, αλλά διαθέτει νέο turbo) και αποδίδει 306 ίππους και 450 Nm ροπής. Τα συγκεκριμένα νούμερα ισχύος και ροπής, συνδυαστικά με το χαμηλό βάρος του αυτοκινήτου που αγγίζει μόλις τα 1.255 κιλά, προσφέρουν 0-100 σε μόλις 5,2 δλ. και τελική ταχύτητα 265 χλμ./ώρα. Οι 306 ίπποι καταλήγουν στους εμπρός τροχούς (θα υπάρχει μηχανικό μπλοκέ διαφορικό) μέσω ενός αυτόματου κιβωτίου Steptronic 8 σχέσεων, ενώ ενισχυμένο είναι το σύστημα ψύξης και λίπανσης, ώστε να αντέχει στην σκληρή χρήση. Κερασάκι στην τούρτα, το νέο πρόγραμμα λειτουργίας GP, για το ηλεκτρονικό σύστημα ευστάθειας.
Διαβάστε επίσης: Δοκιμή MINI Cooper S E Countryman ALL4
Εξαιρετικά προσεγμένη είναι και η ανάρτηση, η οποία έχει χαμηλώσει κατά 10 χλστ., τα μετατρόχια είναι ελαφρώς αυξημένα, ενώ έχουν τοποθετηθεί φρένα – άγκυρες με δίσκους 360 χλστ. εμπρός με 4πίστονες δαγκάνες.
Περνώντας τώρα στον τομέα της εξωτερικής εμφάνισης, η MINI έχει τοποθετήσει ένα δυναμικό bodykit (ολόκληρο το bodykit είναι κατασκευασμένο από CFRP -carbon fibre reinforced plastic-), που κάνει το GP να ξεχωρίζει από τα υπόλοιπα αδέρφια του. Τα φτερά του αμαξώματος είναι νέα και φαρδύτερα, ενώ η αεροτομή τεραστίων διαστάσεων στο τελείωμα της οροφής, αποκαλύπτει τον «πιστάδικο» χαρακτήρα του εν λόγω MINI. Ο αεροδυναμικός διαχύτης βρίσκεται τοποθετημένος στο πίσω μέρος και ενσωματώνει στο κέντρο του τις δύο στρογγυλές απολήξεις της εξάτμισης, ενώ τα κόκκινα διακοσμητικά και οι 18 ιντσών ζάντες αλουμινίου με ελαστικά 225/35 Hankook, συμπληρώνουν το άγριο παρουσιαστικό του MINI.
Δείτε ακόμα: Νέο ηλεκτρικό MINI Cooper SE με 184 ίππους
Το εσωτερικό είναι αυστηρά 2θέσιο, μιας και τα πίσω καθίσματα έχουν αφαιρεθεί για περαιτέρω μείωση βάρους, ενώ έχει τοποθετηθεί και μια μεταλλική μπάρα που ενισχύει την ακαμψία του πλαισίου. Από εκεί κι έπειτα στη καμπίνα ενσωματώνεται ψηφιακός πίνακας οργάνων, η γνωστή οθόνη για το infotainment αλλά και διζωνικός κλιματισμός!