Η Lamborghini παρουσίασε επίσημα την ανανεωμένη Huracan, με την εμφάνιση και τις επιδόσεις να συγκλονίζουν για ακόμα μια φορά!
Όπως αναφέραμε όταν διέρρευσε το πίσω μέρος του ιταλικού supercar, η ισχύς αναμένονταν να αυξηθεί στα επίπεδα της προηγούμενης Performante. Όπερ και εγένετο, με τον ατμοσφαιρικό V10 των 5.2 λίτρων να αποδίδει πλέον 640 άλογα στις 8.000 σ.α.λ. (από 610 στις 8.250) και 600 Nm στις 6.500 σ.α.λ. (από 560 στις ίδιες στροφές). Οι βαλβίδες εισαγωγής είναι από τιτάνιο, όπως και ολόκληρο το σύστημα εξαγωγής, προκειμένου να διατηρηθεί το βάρος στα επίπεδα των 1.422 κιλών. Οι επιδόσεις που χαρίζει ο αναβαθμισμένος V10 είναι καταιγιστικές, με τα πρώτα 100 χλμ./ώρα να έρχονται σε 2,9 δλ. (από 3.2) και την τελική ταχύτητα να ξεπερνά τα 325 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Lamborghini-«δαίμονας» πιάνει 413 χλμ./ώρα σε 800 μέτρα! (+video)
Εμφανισιακά η Huracan Evo ξεχωρίζει χάρις στους νέους και ιδιαίτερα επιθετικούς προφυλακτήρες, με τον πίσω να φιλοξενεί έναν τεράστιο διαχύτη στο κάτω μέρος και τις απολήξεις της εξάτμισης στο μέσο (διάταξη πανομοιότυπη με της Performante). Νέας σχεδίασης είναι και οι ζάντες των 20 ιντσών, ενώ στο εσωτερικό δεσπόζει η μεγάλη οθόνη των 8,4 ιντσών και τα νέα καθίσματα.
Διαβάστε επίσης: Η επόμενη υπερ-Lamborghini θα λάμπει στο σκοτάδι!
Κάτω από όλα αυτά, ωστόσο, κρύβεται η πηγή της ανανέωσης. Πέρα από την αυξημένη απόδοση, οι μηχανικοί της Lamborghini ενσωμάτωσαν το σύστημα ενεργητικής τετραδιεύθυνσης και το torque vectoring από την Aventador S, το οποίο μπορεί να στείλει το 100% της ροπής στον τροχό με την καλύτερη πρόσφυση. Αναθεωρημένος είναι και ο λόγος των ηλεκτρονικά ελεγχόμενων αμορτισέρ, όπως και η νέα κεντρική μονάδα ελέγχου που ονομάζεται Lamborghini Dinamica Veicolo Integrata. Οι Ιταλοί αναφέρουν ότι ο μοναδικός συνδυασμός όλων αυτών των συστημάτων δημιουργούν ένα εξαιρετικά ευέλικτο και άμεσο αυτοκίνητο με απαράμιλλο επίπεδο ελέγχου. Η Huracan Evo διαθέτει τρία προγράμματα οδήγησης, τα οποία επιλέγονται από το διακόπτη ANIMA στο τιμόνι, και αυτά είναι το Strada, το Sport και το Corsa, με το καθένα να αλλάζει την αίσθηση του τιμονιού, του φρένου, του πεντάλ γκαζιού, και του κιβωτίου.