Η Lamborghini μπορεί να μας τρόμαξε με τη Revuelto, όταν πρώτη φορά μπήκε στον κόσμο των plug-in υβριδικών, αλλά μερικά video και reviews μετά οι φόβοι είχαν μετατραπεί σε ευχάριστο σοκ. Οι Ιταλοί κατάφεραν όχι μόνο να διατηρήσουν τον V12 στη γκάμα τους, αλλά να τον κάνουν ισχυρότερο από ποτέ και παράλληλα να κρατήσουν όλα τα χαρακτηριστικά του γνωρίσματα. Τώρα, λοιπόν, έρχεται η ώρα του V8
Η φίρμα από τη Sant’Agata παρουσίασε το διάδοχο του ατμοσφαιρικού 5.2 V10, που θα αναλάβει την κίνηση της επόμενης Huracan (μάλλον Temerario θα λέγεται). Το ολοκαίνουργιο μοτέρ έχει χωρητικότητα 4.0 λίτρων, τα οποία κατανέμονται σε 8 κυλίνδρους και διάταξη V, συνοδευόμενα από 2 τούρμπο και 3 ηλεκτροκινητήρες. Το σύνολο, με κωδική ονομασία «634», δεν έχει καμία σχέση με τον υπάρχοντα 4.0 V8 twinturbo που πετυχαίνουμε σε πολλά Audi RS, Bentley, αλλά και τη Lamborghini Urus, ούτε με τη νέα plug-in υβριδική Urus SE.
O κινητήρας της νέας βασικής κεντρομήχανης Lambo εξελίχθηκε από λευκή κόλλα, όντας ο πρώτος flat-plane V8 στα χρονικά της ιταλικής φίρμας. Τεχνοτροπία που, μαζί με τις μπιέλες τιτανίου και το ειδικά σχεδιασμένο σύστημα λίπανσης (μεταξύ άλλων), εξασφαλίζει ένα απίστευτο όριο περιστροφής στις 10.000 σ.α.λ.! Μιλάμε για τον πιο πολύστροφο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα παραγωγής όλων των εποχών, αλλά και γενικότερα για έναν από τους πιο «υστερικούς» στα χρονικά, που καταφέρνει να πιάσει πενταψήφια νούμερα στο στροφάρισμα. Για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης, μόνο οι ατμοσφαιρικοί V12 των GMA T.50 και Aston Martin Valkyrie μπορούν να περιστραφούν ψηλότερα, ενώ για τουρμπάτο μοτέρ θα πρέπει να πάμε στο καταγωγής Formula 1 V6 του Mercedes-AMG One!
Η μέγιστη ισχύς του νέου υβριδικού 4.0 V8 twinturbo αποδίδεται σταθερά από τις 9.000 έως τις 9.750 σ.α.λ., ενώ η ροπή των 730 Nm παράγονται από τις 4.000 μέχρι τις 7.000 σ.α.λ. Η συνδυαστική ισχύς ανέρχεται σε τουλάχιστον 900 άλογα, όπως αναφέρουν οι Ιταλοί, με έναν ηλεκτροκινητήρα αξονικής ροής 150 ίππων και 300 ίππων να μπαίνει ανάμεσα σε V8 και 8τάχυτο αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη, έχοντας άλλους δύο (αγνώστων στοιχείων προς το παρόν) να κινούν τους εμπρός τροχούς. Για περισσότερες λεπτομέρειες, αλλά και video (να πάρουμε μια ιδέα και από το πώς ακούγεται), το λανσάρισμα της Temerario αναμένεται προς Αύγουστο μεριά.