Μετά το RS 6 η Audi παρουσιάζει με κάθε επισημότητα τη νέα γενιά του RS 7 Sportback, που μοιράζεται με το super estate το φοβερό ιπποφορβείο των 600 αλόγων.
Η εμφάνιση του νέου RS 7 διακρίνεται για την άκρατη επιθετικότητα, που προκύπτει από την θηριώδη Singleframe μάσκα, την διαμόρφωση των εισαγωγών αέρα στον προφυλακτήρα και τα αιχμηρά LED Matrix laser φωτιστικά σώματα. Τα φουσκωμένα φτερά έχουν αυξήσει το πλάτος του αυτοκινήτου κατά 40 χλστ., ενώ και οι στάνταρ ζάντες των 21 και προαιρετικά 22 ιντσών συμβάλουν στο συγκλονιστικό παρουσιαστικό του γερμανικού fastback. Στο πίσω μέρος δεσπόζουν οι διπλές οβάλ απολήξεις των εξατμίσεων, από κοινού με την πτυσσόμενη αεροτομή που ενεργοποιείται αυτόματα μετά τα 120 χλμ./ώρα.
Δείτε ακόμα: Μοναδικό και θρυλικό Audi RS 2 Avant
Στο εσωτερικό του συναντάμε τον ψηφιακό πίνακα οργάνων 12,3 ιντσών, στον οποίο προβάλλονται η πίεση των ελαστικών, η ροπή και ιπποδύναμη που χρησιμοποιείται, η θερμοκρασία λαδιού, η πίεση των turbo, αλλά και γύροι πίστας μαζί με μετρήσεις επιτάχυνσης και τα G που αναπτύσσονται (διαμήκη και πλευρικά). Η οθόνη του συστήματος πολυμέσων φτάνει τις 10,1 ίντσες, ενώ μια δεύτερη οθόνη 8,6 ιντσών χρησιμοποιείται για τον έλεγχο διαφόρων παραμέτρων, όπως το σύστημα κλιματισμού.
Στον προαιρετικό εξοπλισμό υπάρχει ηχοσύστημα της Bang & Olufsen με 19 ηχεία, πανοραμική ηλιοροφή, κλιματιζόμενα καθίσματα με λειτουργία μασάζ, μέχρι ιονιστής και αρωματικό χώρου! μέσω τις οποίας ρυθμίζονται αρκετές λειτουργίες του αυτοκινήτου, όπως το σύστημα κλιματισμού. Ο χώρος αποσκευών ανέρχεται στα 535 λίτρα και μπορεί να φτάνει μέχρι και τα 1.390 μετά την αναδίπλωση των πίσω καθισμάτων.
Στα απολύτως σημαντικά, κάτω από το καπό φωλιάζει ο 4λιτρος V8 twinturbo των 600 ίππων και 800 Nm ροπής, ο οποίος προσφέρει επιτάχυνση από 0-100 χλμ./ώρα σε μόλις 3,6 δλ. και από 0-200 χλμ./ώρα σε 12 δλ., ενώ η τελική ταχύτητα σταματά ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα (280 με το πακέτο Dynamic, ενώ στο Dynamic plus ο κόφτης μετατοπίζεται στα 305 χλμ./ώρα). Το μηχανικό αυτό σύνολο συνδυάζεται με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (MHEV) 48 volt. Έως 16 kW ενέργειας μπορούν να ανακτηθούν κατά την επιβράδυνση και να αποθηκευτούν στην ξεχωριστή μπαταρία ιόντων λιθίου. Παράλληλα υπάρχει και σύστημα απενεργοποίησης κυλίνδρων, το οποίο σβήνει τους μισούς (συγκεκριμένα τους 2,3,5 και 8) όταν η ταχύτητα ή το φορτίο γκαζιού είναι χαμηλό.
Διαβάστε επίσης: Audi A7 Sportback με 367 PS και 1,9 λτ. κατανάλωση
Η ισχύς μεταδίδεται φυσικά στους τέσσερις τροχούς, μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου και του συστήματος τετρακίνησης quattro. Η κατανομή της ροπής κανονικά βρίσκεται στο 40-60 εμπρός-πίσω, όμως μπορεί να φτάσει μέχρι το 70% εμπρός και έως 85% πίσω. Τέλος, το φρενάρισμα αναλαμβάνουν κεραμικά δισκόφρενα.