Πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης κάνει το κορυφαίο μικρομεσαίο μοντέλο της Hyundai, το i30 N Project C, το οποίο θα διατεθεί σε μόνο 600 αντίτυπα, αποκλειστικά για την Ευρώπη. Το γράμμα «C» αντιπροσωπεύει τρία πράγματα: Την πίστα της Hyundai Namyang R&D «Area C», τις ίνες άνθρακα (Carbon fibre) που χρησιμοποιούνται για πρώτη φορά σε Hyundai και το χαμηλότερο κέντρο βάρους (Centre of gravity).
Δείτε ακόμη: Νέο Hyundai i10 N Line με μοτέρ 1.0λτ. τούρμπο και 100 ίππους
Εμπνευσμένο από την εμπλοκή της Hyundai στους αγώνες, το i30 N Project C, ξεχωρίζει εξωτερικά από τα ορατά τμήματα από ανθρακόνημα, όπως είναι η μεγάλη επιφάνεια του εμπρός καπό και τα αεροδυναμικά βοηθήματα στους προφυλακτήρες και στα μαρσπιέ. Νέο είναι και το ματ γκρι χρώμα του αμαξώματος. Το συνολικό του βάρος έχει μειωθεί κατά 50 κιλά και το κέντρο βάρους είναι πιο χαμηλό κατά 8,8 χλστ. συγκριτικά με το i30 Ν 275 PS. Επίσης, εξοπλίζεται με 19 ιντσών σφυρήλατες ζάντες αλουμινίου της OZ, οι οποίες είναι κατά 22 κιλά ελαφρύτερες.
Μαζί με το πιο ελαφρύ κατά 7,2 κιλά καπό, τα ελαφρύτερα σπόιλερ και καθίσματα της Sabelt με την ανθρακονημάτινη πλάτη (-7,5 κιλά έκαστο) και την τονισμένη πλευρική στήριξη, το i30 N Project C εγγυάται ακόμα πιο τονισμένα χαρακτηριστικά οδήγησης. Η ισχύς του 2.0 λτ. T-GDI κινητήρα παραμένει στους 275 ίππους και η ροπή στα 378 Nm (με το overboost), ωστόσο το μειωμένο βάρος ενίσχυσε την αμεσότητα.
Δείτε ακόμη: Η Hyundai σε πληρώνει για να κάνεις test drive τα μοντέλα της
Το i30 N Project C είναι πιο κοντά στην άσφαλτο κατά 6 χλστ., χάρη στην τοποθέτηση πιο χαμηλών και σφιχτών ελατηρίων μαζί με αμορτισέρ. Παράλληλα, οι αρθρώσεις στους πίσω τροχούς είναι κατασκευασμένες από αλουμίνιο αντί ατσάλι και εξασφαλίζουν μείωση του βάρους κατά 4,66 κιλά. Πρόσθετα, όλα τα προφίλ οδήγησης έχουν επαναπρογραμματιστεί για να κάνουν ακόμα πιο fun-to-drive το αυτοκίνητο.
Στο εσωτερικό, εκτός από τα τύπου μπάκετ καθίσματα, οι αλλαγές εντοπίζονται στις επενδύσεις από αλκαντάρα στο τιμόνι, στο χειρόφρενο και στον αλουμινένιο επιλογέα των ταχυτήτων, τις σκούρες πορτοκαλί ζώνες ασφαλείας και την αριθμημένη πλακέτα στην επένδυση του ταμπλό μπροστά από τον συνοδηγό.
Δείτε ακόμη: H Hyundai αποκτά τμήμα εικονικών οχημάτων
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο: