Πριν από περίπου τρίαχρόνια η ιταλική εταιρία Totem Automobilli παρουσίαζε ένα ονειρικό project restomodding, με την αναγέννηση της Alfa Romeo Giulia GT Junior των 60’s και μηχανικά μέρη από τη Giulia QV. Σήμερα η αναγεννημένη Μιλανέζα βγαίνει στους δρόμους και σταματάει την κυκλοφορία στο πέρασμά της, προσφέροντας παράλληλα στον τυχερό οδηγό της πρωτόγνωρα επίπεδα δύναμης, αλλά και απόλαυσης.
Στην Totem GT Super, όπως ονομάζεται η σαγήνη σε τέσσερις τροχούς, ο αλουμινένιος 2.8 V6 twinturbo αποδίδει 591 ίππους στις 7.200 σ.α.λ.μ (κόφτης στις 7.500 σ.α.λ.) και 700 Nm στις 3.000-6.000 σ.α.λ., ζυγίζοντας μόλις 180 κιλά. Αριθμοί που σύμφωνα με τους Ιταλούς, καθιστούν τον κινητήρα τους (εξελιγμένο σε συνεργασία με την Italteenica) ως τον πιο συμπαγή και ελαφρύ διτούρμπινο V6, που έχει μπει ποτέ σε αυτοκίνητο παραγωγής! Με αυτή την ισχύ και παρότι λείπει ο συνδυασμός 8τάχυτου αυτόματου-launch control της σημερινής Giulia GTA (6άρι χειροκίνητο εδώ), η GT Super επιταχύνει στα 100 χλμ./ώρα από στάση μέσα σε 3,2 δλ. και φτάνει μέχρι τα 313 χλμ./ώρα τελικής! Για τους πάρα πολύ απαιτητικούς, η κορυφαία έκδοση προσφέρει 740 άλογα και 850 Nm, με το 0-100 χλμ./ώρα να θέλει λιγότερο από 3,0 δλ. για το 0-100 χλμ./ώρα και την τελική να ξεπερνά τα 330 χλμ./ώρα.
Αυτή που θαυμάζουμε βρίσκεται στο ενδιάμεσο, συνδέοντας το δεξί πεντάλ με 670 άλογα και 750 Nm. Το όνομα «Jarama» που τη συνοδεύει έχει αγωνιστική, ιστορική προέλευση, καθώς αποτίνει φόρο τιμής σε μια GTA Junior 1300, η οποία το 1972 κέρδισε τον 4ωρο αγώνα στην πίστα της Χαράμα, στην Ισπανία, κατά τη διάρκεια του Πανευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Τουρισμού. Το Blu Cervino χρώμα του αμαξώματος ταιριάζει ιδανικά με τις ασημί ζάντες, ενώ τα περισσότερα τμήματα του αμαξώματος κατασκευάζονται από αλουμίνιο και ανθρακονήματα. Πολλές ενισχύσεις έχουν γίνει και στο σασί, για να αντέχει την υψηλή απόδοση. Οι αναρτήσεις αποτελούνται από γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και πολλαπλούς συνδέσμους πίσω και συνδυάζονται με ρυθμιζόμενα σε 10 επίπεδα αμορτισέρ της Bilstein. Προαιρετικά διατίθενται ηλεκτρονικά ρυθμιζόμενα αμορτισέρ ή ακόμα και αερανάρτηση. Οι 18άρηδες τροχοί φορούν ελαστικά Pirelli Trofeo R 225/40 εμπρός και 255/40 πίσω, κρύβοντας αεριζόμενες και τρυπητές δισκόπλακες Brembo (345 χλστ. εμπρός και 330 χλστ. πίσω).
Ο αρχικός προγραμματισμός ήθελε την παραγωγή να μην ξεπερνά τα 10 κομμάτια, αλλά η ζήτηση είναι τέτοια ώστε αισίως η Totem Automobili έχει ανακοινώσει την κατασκευή 40 GT Super. Πόσα χρήματα απαιτούνται; Από 539.000 ευρώ και πάνω.