Ο 3.0 V6 TDI έχει εξελιχθεί σε πασπαρτού για τα γρήγορα Audi, καθώς μετά τα SQ5 και S6, παίρνει θέση κάτω από το καπό του S5.
To 3λιτρο ντίζελ μηχανικό σύνολο αποδίδει 349 ίππους και ροπή 700 Nm μεταξύ 2.500 – 3.100 σ.α.λ., ενώ η μετάδοση σε όλους τους τροχούς ίνεται μέσω του 8τάχυτου αυτόματου κιβωτίου tiptronic. Ο ηλεκτρικός υπερσυμπιεστής EPC προσφέρει υψηλή απόδοση από την εκκίνηση του αυτοκινήτου, καθώς εξαλείφει τυχόν κενά ισχύος του turbo lag και επιτρέπει υψηλή απόκριση και ισχυρή επιτάχυνση ανεξαρτήτως κατάστασης οδήγησης. Σε σύγκριση με τα βενζινοκίνητα S5 Sportback και S5 Coupe (twinturbo V6 3λιτρος TFSI ίσης ιπποδύναμης), τα TDI εμφανίζουν κατά 19% χαμηλότερη κατανάλωση.
Δείτε ακόμα: Νέα Audi S6 και S7 TDI με ηλεκτρικό υπερσυμπιεστή
Οι επιδόσεις που εξασφαλίζει η πληθώρα ροπής, σε συνδυασμό με το σύστημα τετρακίνησης quattro και το 8αρι αυτόματο κιβώτιο, ανέρχονται σε 4,8 δλ. για τα 100 χλμ./ώρα από στάση στο Coupe, τη στιγμή που το Sportback χρειάζεται 1 δέκατο παραπάνω. Και στις δυο περιπτώσεις η τελική ταχύτητα περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα, ενώ να αναφέρουμε πως τα βενζινοκίνητα βρίσκονται στα 4,4 και 4,5 δλ. αντίστοιχα για την ίδια μέτρηση.
Εμφανισιακά δεν υπάρχει η παραμικρή διαφοροποίησης, πέρα από τα ανάλογα σήματα, ενώ και στο εσωτερικό η πολυτέλεια και η ποιότητα εξακολουθεί να το χαρακτηρίζει.
Διαβάστε επίσης: Έρχεται «εμφύλιος» μεταξύ VW Golf R και Audi RS 3;
Στην Γερμανία τα δυο μοντέλα κοστολογούνται ακριβώς το ίδιο, στις 65.300 ευρώ. Ποιο προτιμάτε; Το παραδοσιακό Coupe ή το σπορτίφ σεντανοειδές κουπέ Sportback;