Tο πολυαναμενόμενο Hyundai i30 N είναι πλέον γεγονός και για τη χώρα μας, καθώς πάτησε τους τροχούς του στην Ελλάδα και εμείς βρισκόμαστε στην παρουσίασή του στο αυτοκινητοδρόμιο των Μεγάρων για να σας μεταφέρουμε τις εντυπώσεις μας.
Δείτε ακόμη: 0-250 χλμ./ώρα με Hyundai i30 N (+video)
Κάτω από το καπό του το Hyundai i30 N έχει τον 2.0 λτ. T-GDI βενζινοκινητήρα, ο οποίος αποδίδει 275 ίππους (με το Performance Pack) στις 6.000 σ.α.λ. και 353 Nm ροπής από τις 1.450 έως και τις 4.700 σ.α.λ., ενώ η κίνηση περνά στους εμπρός τροχούς μέσω ηλεκτρονικού διαφορικού περιορισμένης ολίσθησης και χειροκίνητου κιβωτίου έξι σχέσεων. Μάλιστα υπάρχει και έκδοση με 250 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και την ίδια ροπή αλλά από τις 1.450 έως και τις 4.000 σ.α.λ.
Η ανάρτησή του (γόνατα Μακφέρσον εμπρός και πολλαπλοί σύνδεσμοι πίσω) είναι ηλεκτρονικά ελεγχόμενη και σύμφωνα με τη μάρκα προσφέρει εξαιρετικό κράτημα χωρίς να αδιαφορεί για την άνεση. Η εξέλιξή του έγινε στην θρυλική πίστα του Nurburgring όπου βρίσκεται και το Testing Center της μάρκας και διανύθηκαν συνολικά 10.000 χλμ., ενώ βάση για την δημιουργία του αποτέλεσε φυσικά το τωρινό Hyundai i30.
Όσον αφορά στις επιδόσεις του, η Hyundai ανακοινώνει 0-100 χλμ./ώρα σε 6,4 δλ. για το 250άρι και σε 6,1 δλ. για το 275άρι, ενώ η τελική ταχύτητα είναι στα 250 χλμ./ώρα και για τα δύο. Το βάρος του Hyundai i30 N με τα 250 άλογα είναι στα 1.400 με 1.480 κιλά και αυτού με τα 275 άλογα στα 1.429 με 1.509 κιλά.
Αξίζει να σημειώσουμε πως το Hyundai i30 N έχει συνολικά πέντε προγράμματα οδήγησης για να επιλέξει ο οδηγός αναλόγως συνθηκών αλλά και διάθεσής του, τα Eco, Normal, Sport, Ν και Custom, τα οποία επεμβαίνουν σε ανάρτηση, τιμόνι και απόκριση γκαζιού. Μεταβλητός είναι και ο ήχος της εξάτμισης ο οποίος με το πάτημα του σχετικού κουμπιού μπορεί να γίνει πιο επιθετικός και δυνατός.
Στο εσωτερικό του δεσπόζουν τα μπάκετ καθίσματα και η μεγάλη οθόνη αφής 8,0 ιντσών (η στάνταρ θα είναι 5,0 ιντσών) για το σύστημα πολυμέσων, τα πεντάλ αλουμινίου και φυσικά το τιμόνι το οποίο μεταξύ άλλων διαθέτει και τα κουμπιά για τα προγράμματα οδήγησης.
Διαβάστε επίσης: Hyundai i30 N ρίχνει καρότσες σε VW Golf GTI (+video)
Για το τέλος αφήσαμε τις τιμές του στη χώρα μας. Η Hyundai λοιπόν ζητά για το i30 N των 250 ίππων 26.990 ευρώ, ενώ για την έκδοση Performance Pack των 275 ίππων 28.750 ευρώ. Οι τιμές ισχύουν έως το τέλος του έτους.