Τις πρώτες αναλυτικές τεχνικές λεπτομέρειες και φωτογραφίες από το αμάξωμα και το εσωτερικό παρουσίασε η Hyundai για το νέο υβριδικό μοντέλο της IONIQ, το οποίο θα διαθέτει πλήρως ηλεκτρική έκδοση, υβριδική, αλλά και υβριδική plug-in (φόρτιση και από πρίζα) και θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο της ιστορίας που θα έχει τρεις ηλεκτρικές επιλογές.
Εξωτερικά χαρακτηρίζεται από την έντονη κλίση της οροφής και του πίσω παρμπρίζ, του κάθετου κοψίματος με το μικρό παράθυρο στην πόρτα του χώρου αποσκευών και την συνολικά σύγχρονη εικόνα του στο πίσω άκρο. Για το μπροστινό μέρος η Hyundai δεν έχει δημοσιεύσει ακόμα φωτογραφία, ενώ το εσωτερικό παρουσιάζει μοντέρνο σχεδιασμό, στα πρότυπα των υπολοίπων μοντέλων της φίρμας.
Ενδιαφέρον παρουσιάζει από τεχνικής σκοπιάς. Το πλαίσιό του είναι κατασκευασμένο στο μεγαλύτερο ποσοστό του (53%) από ατσάλι υψηλής αντοχής στα καίρια σημεία, συνδυασμένο με αλουμίνιο σε διάφορα μέρη του αμαξώματος, όπως στο καπό, την πόρτα του χώρου αποσκευών και σε τμήματα της ανάρτησης, εξοικονομώντας 12,6 κιλά.
Το υβριδικό σύστημα κίνησης αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.6 GDi ισχύος 105 ίππων και 147 Nm ροπής και από ένα ηλεκτροκινητήρα απόδοσης 43,5 ίππων και 170 Nm ροπής. Το σύστημα συνδυάζεται με διπλού συμπλέκτη κιβώτιο 6DCT και με μπαταρία Λιθίου Ιόντων Πολυμερούς, η οποία εξασφαλίζει υψηλή απόδοση φόρτισης και εκφόρτισης.
Συγκριτικά, στο νέο Toyota Prius (που αποτελεί τον άμεσο αντίπαλο του Hyundai IONIQ) το υβριδικό σύνολο με τον κινητήρα των 1.8 λτ. έχει συνδυαστική απόδοση 122 ίππων. Πιο αναλυτικά στοιχεία για το IONIQ αναμένεται να ανακοινωθούν σύντομα.