Η νέα Ferrari GTC4Lusso είναι το πρώτο τετραθέσιο αυτοκίνητο της ιταλικής μάρκας που εφοδιάζεται με V8 turbo κινητήρα, συνδυάζοντας τις υψηλές επιδόσεις με χώρους για τέσσερις επιβάτες και υψηλή πολυτέλεια.
Η GTC4Lusso βασίζεται στην Ferrari FF, ωστόσο φέρει πάρα πολλές αλλαγές, όπως είναι ο νέου σχεδιασμού προφυλακτήρας, η πιο πλατιά μάσκα, το νέο πίσω τμήμα με την χαμηλωμένη οροφή, τα διπλά πίσω φωτιστικά σώματα και ο πολύ μεγάλος διαχύτης. Το αμάξωμά της έχει μήκος 4.922 χλστ., πλάτος 1.980 χλστ., ύψος 1.383 χλστ. και ζυγίζει 1.740 κιλά, ενώ η αναλογία βάρους ανά άξονα είναι 46% εμπρός και 54% πίσω.
Κάτω από το μακρύ και σφηνοειδές καπό της φιλοξενείται ένας V8 turbo κινητήρας 3.855 κ.εκ., απόδοσης 610 ίππων στις 7.500 σ.α.λ. και 760 Nm ροπής από τις 3.000 σ.α.λ. Οι επιδόσεις φυσικά είναι ταχύτατες, αφού τα 0-100 χλμ./ώρα επιτυγχάνονται σε 3,5 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα φτάνει τα 320 χλμ./ώρα. Να σημειώσουμε ότι η ισχυρότερη GTC4Lusso εφοδιάζεται με V12 κινητήρα 6.3 λτ. απόδοσης 690 ίππων.
Για καλύτερα χαρακτηριστικά οδήγησης, η πισωκίνητη GTC4Lusso διαθέτει σύστημα παθητικής τετραδιεύθυνσης 4WS (rear-wheel steering), το οποίο ενσωματώνεται με το Side Slip Control (SSC3) και προσφέρει ταχύτερη απόκριση του τιμονιού στην είσοδο και έξοδο της στροφής, χάρη στους πίσω τροχούς που στρίβουν σε ίδια φορά με τους μπροστινούς.