Για να γίνει ένα Skoda Superb φονέας γιγάντων, δεν μπορεί να παραμείνει εργοστασιακό, αλλά θα πρέπει να γίνουν οι κατάλληλες μετατροπές. Το συγκεκριμένο αυτοκίνητο, το ανέλαβε η Rothe Motorsport, οποία ειδικεύεται σε μοντέλα του VW Group. Η βάση του συγκεκριμένου project ήταν το Superb με τον 3.6 λίτρων FSI, 6κύλινδρο κινητήρα, με 260 ίππους!
Δείτε ακόμα: Βελτιωμένο Audi Q8 α λα ιαπωνικά
Όμως, στον ιδιοκτήτη της Rothe Motorsport, Mike Rothe, δεν του άρεσε το συγκεκριμένο μοτέρ γιατί είχε λεπτά τοιχώματα. Και για αυτές τις δυνάμεις που θα αναπτύσσονταν ο κινητήρας θα έσπαγε με το… καλημέρα! Η λύση βρέθηκε από ένα άλλο μοντέλο του Group, το Golf R32. Έτσι, εν ριπή οφθαλμού ο 3.2 λίτρων VR6 κινητήρας μπήκε στην τσέχικη λιμουζίνα και ξεκίνησε το βελτιωτικό πάρτι! Τα «σωθικά» του αλλάχτηκαν (αγριότεροι εκκεντροφόροι, νέα σφυρήλατα πιστόνια, κουζινέτα, ενισχυμένες μπιέλες κ.α.) για να μπορούν να αντέξουν την αυξημένη πίεση λειτουργίας. Με όλα αυτά το Skoda Superb αποδίδει 514 ίππους στις 7.045 σ.α.λ. και 600 Nm ροπής, διαθέσιμα από τις 3.350 σ.α.λ.
Διαβάστε επίσης: Ακραίο bodykit αξίζει όσο μεταχειρισμένο Nissan GT-R!
Νούμερα που προκαλούν ίλιγγο και προσφέρουν εξαιρετικές επιδόσεις! Έτσι, σε μόλις 3,7 δλ. ο οδηγός θα δει τα πρώτα 100 χλμ./ώρα στο κοντέρ, η βελόνα του οποίου θα τερματίσει στα 305 χλμ./ώρα τελικής ταχύτητας. Εξίσου προσεγμένη με το μοτέρ είναι και η πέδηση του Superb Rothe, όπου από τα 100 χλμ./ώρα έως την πλήρη ακινητοποίηση χρειάζεται 36,4 μέτρα!
Δείτε ακόμα: VW Touareg με 500 πετρελαιοκίνητους ίππους
Σύμφωνα με τον Mike Rothe η συγκεκριμένη βελτίωση κόστισε 81.000 ευρώ (σε αυτό το νούμερο προσθέστε και την αγορά του Skoda Superb V6). Το αν αξίζει το κόστος δεν μπορούμε να το πούμε! Το μόνο σίγουρο είναι πως έχει χαρίσει άπειρα χαμόγελα στον οδηγό του και έχει τιμωρήσει αρκετούς γρήγορους της αριστερής λωρίδας!