Ένας καλός οδηγός που σέβεται τον εαυτό του και τους άλλους χρήστες του δρόμου, πρέπει να γνωρίζει τον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας. Και σαφώς να τον τηρεί!
Όμως υπάρχουν τρεις «μύθοι» που αφορούν την οδική μας συμπεριφορά, οι οποίοι είναι απλά… μύθοι!
Δείτε ακόμα: Σταματάμε στο πορτοκαλί φανάρι ή όχι; Τι λέει ο Κ.Ο.Κ.
Πρώτος μύθος: Οδήγηση ξυπόλητος
Μπορεί ο Κ.Ο.Κ. να τιμωρεί την οδήγηση με παντόφλα, αλλά προς το παρόν, δεν υπάρχει πρόβλεψη για οδήγηση με γυμνά πόδια! Οπότε μπορείτε άφοβα να νιώσετε την επένδυση των πεντάλ στο πέλμα σας. Σαφώς και δεν το συνιστούμε, αφού υπάρχει περίπτωση να μην μπορεί να εφαρμοστεί σωστή πίεση για την πέδηση του οχήματος! Με ότι αυτό συνεπάγεται για την οδική ασφάλεια.
Δεύτερος μύθος: Η οδήγηση με τον εσωτερικό φωτισμό αναμμένο
Αυτό το είχαμε ακούσει όταν κάναμε τα πρώτα μέτρα πίσω από το τιμόνι ενός αυτοκινήτου, αλλά απέχει από την αλήθεια. Επικίνδυνο είναι, παράνομο όχι! Βλέπετε το να έχετε τον εσωτερικό φωτισμό αναμμένο, ειδικά όταν οδηγείτε βράδυ, θα επηρεάσει σίγουρα την όραση σας. Κάτι που μπορεί να αποδειχθεί επικίνδυνο!
Διαβάστε επίσης: Μεθυσμένος οδηγούσε χωρίς λάστιχο!
Τρίτος μύθος: Πίσω παράθυρα
Ο τρίτος μύθος, είναι ένας που σίγουρα εκνεύριζε κι εσάς όταν ήσασταν παιδιά! Όταν τα πίσω παράθυρα δεν κατέβαιναν τελείως κάτω. Για να μας καλμάρουν οι γονείς έλεγαν ότι ο νόμος το ορίζει αυτό και ο αστυνόμος θα μας τιμωρήσει αν δεν είναι έτσι τα παράθυρά μας. Η αιτία όμως ήταν καθαρά σχεδιαστική.
Δείτε ακόμα: Με ποιες παραβάσεις χάνεις δίπλωμα & άδεια
Στα παλαιότερα μοντέλα, το παράθυρο δεν μπορούσε να κατέβει μέχρι κάτω γιατί πολύ απλά «έβρισκε» στη πόρτα. Ειδικά στα μικρά μοντέλα αφού η πίσω πόρτα είχε ένα συγκεκριμένο κόψιμο και δεν υπήρχε χώρος για το παράθυρο. Φυσικά και σε καινούργια αυτοκίνητα υπάρχει αυτό το μειονέκτημα.
Χωροταξικό λοιπόν το ζήτημα κι όχι νομικό!