Η κορυφαία έκδοση του compact crossover της VW βρίσκεται στο τελικό στάδιο της εξέλιξης, με ένα από τα πρωτότυπα δοκιμών να συλλαμβάνεται «επ’ αυτοφώρω» και ενόσω πήγαινε «κομμάτια» στην πίστα του Nurburgring. Τι ξέρουμε για το πιο γρήγορο T-Roc;
Καταρχάς τα εμφανή. Η δυναμική εμφάνιση και τα σπορτίφ χαρακτηριστικά της γκάμας των R είναι παρόντα με τους επιθετικούς προφυλακτήρες, την πίσω αεροτομή, τις ζάντες 19 ιντσών, τις τέσσερις απολήξεις της εξάτμισης και την μικρότερη διαδρομή της ανάρτησης να καθιστούν σαφείς τις προθέσεις του T-Roc R. Για την υλοποίησή τους φροντίζει ο 2.0λιτρος TSI που γνωρίζουμε από το Golf R, με την απόδοση ωστόσο να είναι αμφισβητούμενη.
Δείτε ακόμα: Δοκιμή Volkswagen T-Roc 1.0 TSI 115 PS
Κανονικά ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας αποδίδει 310 ίππους. Λόγω της νέας διαδικασίας μετρήσεων κατανάλωσης και εκπομπών ρύπων WLTP, όμως, έχασε 10 ίππους κάτω από το καπό του Golf R. H VW βέβαια έχει δηλώσει πως θα επαναφέρει τα «πληγέντα» μοτέρ στις πρότερες αποδόσεις εν καιρώ, κάτι που σημαίνει ότι μέχρι το επίσημο λανσάρισμα του (πολύ) γρήγορου T-Roc ενδέχεται η ισχύς να έχει αποκατασταθεί στα 310 άλογα. Το μόνο σίγουρο είναι πως το λιγότερο που θα έχει ο οδηγός του γερμανικού crossover κάτω από το δεξί πεντάλ, θα είναι 300 ίπποι. Οι οποίοι θα διανέμονται στους τέσσερις τροχούς, μέσω του συστήματος τετρακίνησης 4Motion και κατόπιν «εγκρίσεως» από το 7αρι αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG.
Όπως είναι λογικό νούμερα επιδόσεων δεν έχουν ανακοινωθεί. Αν λάβουμε υπόψη τα αντίστοιχα στοιχεία του Golf R, πάντως, και με δεδομένο ότι η διαφορά στο βάρος δεν είναι μεγάλη (περίπου 60 κιλά παραπάνω για το T-Roc) οι επιδόσεις αναμένονται αναλόγως καταιγιστικές. Το Golf R επιταχύνει στα πρώτα 100 χλμ./ώρα σε 4,6 δλ. και περιορίζεται ηλεκτρονικά στα 250 χλμ./ώρα. Οπότε ένας αριθμός της τάξης των 4,9-5 δλ. για το T-Roc R αναμένεται πέρα για πέρα εφικτός, όπως και το ηλεκτρονικό «φρένο» της τελικής.
Διαβάστε επίσης: Η εκδίκηση του VW Golf R από το Honda Civic Type R (+video)
Το ντεμπούτο του T-Roc R αναμένεται να πραγματοποιηθεί στο προσεχές Σαλόνι Αυτοκινήτου του Παρισιού, με την εμπορική πορεία του αυτοκινήτου να ξεκινά στα τέλη του έτους ή στις αρχές του 2019.