Η Smart ετοιμάζεται να παρουσιάσει το ισχυρότερο και μεγαλύτερο αυτοκίνητο στα χρονικά της, με την καμουφλαρισμένη μορφή του #5. Ένα μοντέλο, βέβαια, που έχει ήδη δει το φως της δημοσιότητας στην Κίνα, αλλά τυπικά δεν έχει πραγματοποιήσει την πρεμιέρα του. Εν αναμονή αυτής, η κινεζική πλέον εταιρία μας δίνει εικόνες της επερχόμενης ναυαρχίδας της από τις δοκιμές, οι οποίες φανερώνουν μια κατασκευή που δεν διστάζει να βγάλει «γούστα» εκτός δρόμου.
Το 5άρι Smart μεταφέρει πολλά από τα στοιχεία του #5 Concept, αφήνοντας κατά μέρους τα φουσκώματα και τα χωμάτινα ελαστικά. Τα φανταχτερά LED εμπρός-πίσω πάντως, περνάνε στο τελικό προϊόν. Οι προφυλακτήρες είναι ελαφρώς διαφορετικοί, αλλά εξακολουθούν να δίνουν χαρακτήρα στο μεγαλύτερο Smart που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα. Κι όταν λέμε για μεγάλο αυτοκίνητο, μιλάμε για μήκος πάνω από τα 4,7 μέτρα! Χάρη στο Κινεζικό Υπουργείο Βιομηχανίας και τα επίσημα έγγραφα του #5, ξέρουμε ότι το μήκος του φτάνει τα 4.705 χλστ., το πλάτος τα 1.920 χλστ., το ύψος τα 1.705 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.900 χλστ. – όλα αριθμοί ρεκόρ για Smart.
Το #5 πατάει σε πλατφόρμα της Geely (την SEA/Sustainable Experience Architecture συγκεκριμένα, στην οποία βασίζεται και το Volvo EX30) και αξιοποιεί αρχιτεκτονική 800 Volt, προσφερόμενο σε 4 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος. Οι δικίνητες επιλογές κινούνται από ηλεκτροκινητήρα 340 ή 363 ίππων τοποθετημένο πίσω, ενώ οι τετρακίνητες προσθέτουν μοτέρ 224 ίππων και στον εμπρός άξονα. Όταν αυτός συνδυάζεται με τον κινητήρα των 363 ίππων, φτάνει τη συνολική απόδοση στα 587 άλογα. Το κορυφαίο #5 όμως, έχει στον πίσω άξονα ηλεκτροκινητήρα 422 ίππων. Συνδυαστικά, δηλαδή, δίνει στο δεξί πεντάλ 646 άλογα! Λεπτομέρειες για τη μπαταρία δεν αναφέρονται, ωστόσο το #5 Concept φέρει συστοιχία 100 kWh και προσφέρει αυτονομία άνω των 550 χλμ., φορτίζοντας από 10 σε 80% μέσα σε μόλις 15 λεπτά.
Το νέο #5 θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα στην Κίνα τους προσεχείς μήνες, ενώ λίγο αργότερα θα έρθει στην Ευρώπη.