Η Brabus ήταν ο πρώτος βελτιωτής που ασχολήθηκε με το smart #1, εξελίσσοντας την επίσημη κορυφαία έκδοση του ηλεκτρικού B-SUV. Από εμφάνιση, ωστόσο, δεν μπορείς να πεις πως το έκανες για Brabus. Ένα ματ ανθρακί χρώμα και μια τετράδα 19άρες ζάντες έκαναν τη διαφορά, που δεν ήταν και τόσο έντονη από τις μικρότερες εκδόσεις. Οι Γερμανοί, ωστόσο, ξέρουν να κάνουν marketing. Γιατί να δώσεις κάτι από την αρχή, όταν γνωρίζεις πως ο κόσμος θα πληρώσει έξτρα για αυτό;
Κάπως έτσι, προέκυψε το πακέτο αισθητικής αναβάθμισης του #1. Εδώ, ναι. Έχουμε να κάνουμε με καθαρόαιμο προϊόν της Brabus, και φαίνεται κατευθείαν. Καταρχάς, τα ανθρακονημάτινα αεροδυναμικά βοηθήματα γύρω-γύρω (splitter, ποδιές, διαχύτης, αεροτομή). Μετά, δεν λογίζεται Brabus χωρίς Monoblock Z ζάντες σε μαύρο χρώμα, σε διάσταση 19 ιντσών εν προκειμένω (προαιρετικά 21 ιντσών). Τέλος, η ανάρτηση αποκτά ελατήρια χαμηλώματος 35 χλστ., βελτιώνοντας τόσο την εμφάνιση όσο και το στήσιμο. Στο εσωτερικό συναντάμε λιγότερες παρεμβάσεις, σε πατάκια, σήματα, μαρσπιέ και πεντάλ.
Μηχανικά δεν υπάρχουν αλλαγές, καθώς κρίθηκε πως το εργοστασιακό σύστημα κίνησης του Brabus smart #1 φτάνει και περισσεύει για την υποστήριξη του νέου, «γραμμωμένου» παρουσιαστικού. Οι δυο ηλεκτροκινητήρες (ένας εμπρός, ένας πίσω) παράγουν συνδυαστικά 428 ίππους και 543 Nm ροπής, φέρνοντας το νέο smart ψηλότερα από την κορυφαία A-Class (421 ίππους και 500 Nm). Οι επιδόσεις επίσης είναι αντίστοιχης κλίμακας, καθότι τα 100 χλμ./ώρα από στάση έρχονται σε 3,9 δλ. – χρόνος ταυτόσημος με εκείνον της A 45 S. Μια μπαταρία 66 kWh εξασφαλίζει μέγιστη αυτονομία 400 χλμ., έχοντα τη δυνατότητα να φορτίσει από το 10 στο 80% μέσα σε 30 λεπτά.