Πρωτόγνωρες καταστάσεις για Smart από το μεγαλύτερο μοντέλο της γκάμας, που φτάνει την ισχύ σε επίπεδα ζήλειας ακόμα και για υπεραυτοκίνητα. Το νέο #5 εμφανίστηκε στην έκδοση παραγωγής του, φανερώνοντας ιπποδυνάμεις που αγγίζουν τα 650 άλογα!
Το 5άρι Smart μεταφέρει πολλά από τα στοιχεία του #5 Concept, αφήνοντας κατά μέρους τα φουσκώματα και τα χωμάτινα ελαστικά. Τα φανταχτερά LED εμπρός-πίσω πάντως, περνάνε στο τελικό προϊόν. Οι προφυλακτήρες είναι ελαφρώς διαφορετικοί, αλλά εξακολουθούν να δίνουν χαρακτήρα στο μεγαλύτερο Smart που έχει παρουσιαστεί μέχρι σήμερα. Κι όταν λέμε για μεγάλο αυτοκίνητο, μιλάμε για μήκος πάνω από τα 4,7 μέτρα! Χάρη στο Κινεζικό Υπουργείο Βιομηχανίας και τα επίσημα έγγραφα του #5, βλέπουμε ότι το μήκος του φτάνει τα 4.705 χλστ., το πλάτος τα 1.920 χλστ., το ύψος τα 1.705 χλστ. και το μεταξόνιο τα 2.900 χλστ. – όλα αριθμοί ρεκόρ για Smart.
Φωτογραφίες από το εσωτερικό δεν έχουμε, ωστόσο περιμένουμε παρόμοια εικόνα με του #5 Concept. Τουτέστιν οθόνες από άκρη σε άκρη του ταμπλό, σε μια διάταξη θυμίζει μικρογραφία της Hyperscreen στις Mercedes EQS/S-Class, και αιωρούμενη κεντρική κονσόλα. Περνάμε τώρα στο «ζουμί» κάτω από αμάξωμα και εσωτερικό.
Το #5 πατάει σε πλατφόρμα της Geely και αξιοποιεί αρχιτεκτονική 800 Volt, προσφερόμενο σε 4 διαφορετικές εκδόσεις ισχύος. Οι δικίνητες επιλογές κινούνται από ηλεκτροκινητήρα 340 ή 363 ίππων τοποθετημένο πίσω, ενώ οι τετρακίνητες προσθέτουν μοτέρ 224 ίππων και στον εμπρός άξονα. Όταν αυτός συνδυάζεται με τον κινητήρα των 363 ίππων, φτάνει τη συνολική απόδοση στα 587 άλογα. Το κορυφαίο #5 όμως, έχει στον πίσω άξονα ηλεκτροκινητήρα 422 ίππων. Συνδυαστικά, δηλαδή, δίνει στο δεξί πεντάλ 646 άλογα! Λεπτομέρειες για τη μπαταρία δεν αναφέρονται, ωστόσο το #5 Concept φέρει συστοιχία 100 kWh και προσφέρει αυτονομία άνω των 550 χλμ., φορτίζοντας από 10 σε 80% μέσα σε μόλις 15 λεπτά.
Το νέο #5 θα ξεκινήσει την εμπορική του καριέρα στην Κίνα τους προσεχείς μήνες, ενώ λίγο αργότερα θα έρθει στην Ευρώπη.