Η Stellantis ήταν από τις πρώτες εταιρίες που έδειξαν ευελιξία στο θέμα του εξηλεκτρισμού, αλλάζοντας τάχιστα την τροχιά του Avenger. Για αμιγώς EV πήγαινε, πλήρη γκάμα βενζινοκίνητων μοτέρ απέκτησε. Το αποτέλεσμα; Ένα από τα πιο καλοπουλημένα B-SUV της αγοράς. Ο πολυεθνικός κολοσσός εννοείται δεν αλλάζει στάση, ειδικά τώρα που η ζήτηση για τα ηλεκτρικά έχει πάρει την κατιούσα. Μέρος των μελλοντικών πλάνων είναι μια ολοκαίνουργια πλατφόρμα, που υποστηρίζει και τους δύο τύπους κίνησης.
Το πάτωμα STLA Frame υιοθετεί την παραδοσιακή τεχνοτροπία του πλαισίου τύπου σκάλας, προοριζόμενο για μεγάλα SUV και pick up μοντέλα. Το μήκος του κυμαίνεται από 5.486 έως 5.943 χλστ., ενώ το μεταξόνιο από 3.142 έως 3.690 χλστ. -κάτι που ισοδυναμεί με το Jeep Wagoneer στο ένα άκρο και με το Ram 1500 Quad Cab στο άλλο. Ταυτόχρονα η συγκεκριμένη αρχιτεκτονική είναι ικανή για απόσταση από το έδαφος ως 261 χλστ., χρησιμοποιώντας είτε συμβατικά ελατήρια-αμορτισέρ είτε συστήματα αερανάρτησης, και μπορεί να προσφέρει δυνατότητα υδάτινου περάσματος βάθους ως 61 εκατοστών ανεξαρτήτως συστήματος μετάδοσης. Η μέγιστη ελκτική ικανότητα ανέρχεται σε 6.350 κιλά, ενώ σε αγροτικό το ωφέλιμο φορτίο της καρότσας φτάνει τα 1.225 κιλά.
Στα ηλεκτρικά οχήματα τώρα, καθώς η πλατφόρμα STLA Frame υποστηρίζει και αμιγώς EV συστήματα, οι ράγες πλαισίου του έχουν σχεδιαστεί για να υποστηρίζουν και να προστατεύουν το πακέτο μπαταριών. Ανάλογα με το μοντέλο, η χωρητικότητα της συστοιχίας φτάνει στα 200 kWh και η μέγιστη αυτονομία τα 805 χλμ.., ενώ προσφέρονται διατάξεις με μονό και διπλό ηλεκτροκινητήρα, αλλά και range extended παραλλαγές με συνδυασμό ηλεκτρικού-θερμικού μοτέρ. Και οι δύο αρχιτεκτονικές 400 και 800 volt θα υποστηρίζουν γρήγορη φόρτιση DC έως 350 kW, ενώ στη range extender διάταξη η αυτονομία θα ανέρχεται στα 1.110 χλμ.