Από τον Οκτώβρη του περασμένου έτους, όταν και η Hyundai επισημοποίησε την έγκριση παραγωγής του κεντρομήχανου sportscar της, περιμένουμε να δούμε την τελική μορφή του μοντέλου. Εικόνες από τις δοκιμές εξέλιξης στο Nurburgring πάντως, μας δίνουν μια πολύ καλή ιδέα.
Δείτε ακόμα: Hyundai i30 N 400+ PS «λοκάρει» το Honda Civic Type R
Το πρωτότυπο δοκιμών είναι ντυμένο στα χρώματα του τμήματος N Performance και βασίζεται στο αγωνιστικό Veloster TCR. Τα αεροδυναμικά βοηθήματα και η επιθετική σχεδίαση προφανώς κλέβουν την παράσταση, όμως οι αεραγωγοί στα πίσω παράθυρα παρουσιάζουν το μεγαλύτερο ενδιαφέρον, καθώς υποδηλώνουν την ύπαρξη μοτέρ πίσω από τα καθίσματα οδηγού-συνοδηγού. Οι Κορεάτες τηρούν σιγή ιχθύος αναφορικά με την πλατφόρμα του επερχόμενου ανταγωνιστή των Porsche Cayman και Alpine A110, όμως ο καλύτερος «μπούσουλας» είναι το πρωτότυπο RM16.
Διαθέτει τον 2λιτρο T-GDI υπερτροφοδοτούμενο βενζινοκινητήρα του i30 N στο κέντρο, με την απόδοση να φτάνει τους 300 ίππους στις 6.000 σ.α.λ. και την ροπή τα 383 Nm στις 3.000 σ.α.λ. Η κίνηση πηγαίνει, φυσικά, στους πίσω τροχούς μέσω 6τάχυτου χειροκίνητου κιβωτίου. Δεν είναι σίγουρο αν θα διαθέτει αυτή την μορφή, καθότι οι άνθρωποι του τμήματος «ειδικών αποστολών» της Hyundai ασχολούνται πυρετωδώς με την εξέλιξη υβριδικών συνόλων. Κάτι που σημαίνει ότι ενδέχεται να συνδυαστεί με ηλεκτροκινητήρα, ανεβάζοντας περαιτέρω τα νούμερα της ιπποδύναμης.
Διαβάστε επίσης: Το νέο Genesis G70 περνάει κάτω από φορτηγά! (+video)
Επίσημη ημερομηνία παρουσίασης, όπως είναι φυσικό δεν έχει ανακοινωθεί ακόμα. Πηγές από την Σεούλ τοποθετούν το ντεμπούτο στα μέσα του 2020, ενδεχομένως στο ομώνυμο Σαλόνι Αυτοκινήτου. Όπως και να ‘χει, περιμένουμε εναγωνίως!