Οι BMW i4 και i7 ετοιμάζονται να υποδεχτούν το νέο μέλος της σεντάν οικογενείας, που θα πάρει θέση ακριβώς ανάμεσά τους στην γκάμα των Βαυαρών. Η i5 θα αποτελέσει την πρώτη ηλεκτρική 5άρα στα 51 χρόνια πορείας της, υποβαλλόμενη αυτό τον καιρό σε εκτεταμένες χειμερινές δοκιμές.
Τομέας (το κρύο, δηλαδή) όπου τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα βιώνουν τις πιο δύσκολες στιγμές, λόγω της πτώσης στην απόδοση των μπαταριών. Η BMW εξελίσσει την i5 στις πολικές θερμοκρασίες της βόρειας Σουηδίας, προκειμένου να διασφαλίσει την αδιάσπαστη λειτουργία του συστήματος κίνησης ακόμα κι όταν το θερμόμετρο δείχνει πολλούς βαθμούς κάτω από το μηδέν. Τα πρωτότυπα μάλιστα ταξίδεψαν οδικώς από το Μόναχο στο Άργιεπλογκ, καλύπτοντας περίπου 3.000 χιλιόμετρα μόνο για να φτάσουν στο χειμερινό πεδίο δοκιμών. Στη συνέχεια συνέχισαν να γράφουν χιλιόμετρα, σε απείρως πιο δύσκολες συνθήκες από εκείνες που συνάντησαν στο ταξίδι τους, το οποίο αποτέλεσε μια πρώτης τάξεως εξέταση των επιμέρους λειτουργιών για τους μηχανικούς και τεχνικούς της BMW.
Οι Βαυαροί δεν αποκαλύπτουν πολλά για το νέο τους μοντέλο, πέρα από το ότι θα λανσαριστεί προς τα τέλη του έτους και θα κυκλοφορήσει σε station wagon εκδοχή μέσα στο 2024. Η κορυφαία έκδοση έχει επιβεβαιωθεί πως θα είναι η M60, με τους δυο ηλεκτροκινητήρες του ομότιλου iX. Η απόδοση αναμένεται να παραμείνει στα επίπεδα του κορυφαίου ηλεκτρικού crossover της BMW, δηλαδή στους 619 ίππους και τα 1.100 Nm, έχοντας μια συστοιχία 111,5 kWh στην τροφοδοσία ενέργειας και μέγιστη αυτονομία αρκετά πάνω από τα 566 χλμ. του iX M60, λόγω χαμηλότερου βάρους και καλύτερης αεροδυναμικής. Η υπόλοιπη γκάμα λογικά θα αποτελείται από τους κινητήρες της i4, σε παρεμφερείς αποδόσεις (από 340 έως 544 ίππους).